جادوی نظم | دگرگونی با جادوی نظم به روش خلوت‌سازی و سازماندهی ژاپنی

نوشته ماری کوندو (ماری کاندو) ترجمه لیلا اسکندری

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 152
  • مناسب برای: بزرگسال
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
135,000
35%
89,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

کتاب «جادوی نظم؛ تحولی در زندگی، با هنر ژاپنی خلوت‌سازی و سازماندهی» نوشته ماری کاندو، مشاور موفق ژاپنی ساکن توکیو است. موضوع این کتاب، ایجاد دگرگونی در زندگی با منظم بودن به شیوه ژاپنی است. این اثر، کتابی پرفروش در ژاپن، آلمان و انگلستان است. بیش از سه میلیون نسخه از این کتاب در جهان به فروش رفته و برای تلویزیون ژاپن، تبدیل به یک درام تلویزیونی شده‌است و ماری کاندو در بیش از سی برنامه‌ی پر طرفدار تلویزیونی و رادیویی در ژاپن حضور پیدا کرده‌است. در مقدمه کتاب می‌خوانید: در این کتاب، خلاصه‌ای از نحوه‌ی نظم دادن به خانه‌تان را آورده‌ام. این روش، زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد.

محصولات مرتبط

معرفی کتاب دگر گونی با جادوی نظم:به روش ژاپنی

کتاب جادوی نظم: هنر ژاپنی خلوت‌سازی و سازماندهی، تالیف ماری کاندو ، کتابی ساده و در عین حال تاثیرگذار است که به بهبود زندگی شما کمک خواهد کرد. با جادوی نظم برای همیشه زندگیتان را تغییر خواهید داد.

جادوی نظم (the life changing magic of tidying up)، کتابی پرفروش در ژاپن، آلمان و انگلستان است. بیش از 3 میلیون نسخه از این کتاب در جهان به فروش رفته و برای تلویزیون ژاپن، تبدیل به یک درام تلویزیونی شده‌است. ماری کندو در بیش از سی برنامه‌ی پر طرفدار تلویزیونی و رادیویی در ژاپن به واسطه این کتاب ویژه حضور پیدا کرده است.

آیا تاکنون پیش آمده است که با تمام توان، خانه یا محل کارتان را مرتب کنید و پس از زمانى بسیار کوتاه دوباره به هم‌ریخته شود؟ اگر این‌طور است، راز موفقیت را در کتاب جادوی نظم: هنر ژاپنىِ خلوت‌سازى و ساماندهى، با شما در میان می‌گذاریم. با کنار گذاشتن لوازم غیر ضرورى شروع کنید، سپس فضاى خود را به تمامى، به طور کامل و در یک نوبت، سر و سامان بدهید. اگر این روش، یعنى روش کان مارى را دنبال کنید، دیگر هرگز مانند گذشته دچار بى‌نظمى نخواهید شد.

اگرچه این روش در تناقض با باور عمومى است، کسانى که دوره‌ى خصوصى مرا به اتمام رسانده‌اند، خانه‌ى خود را با موفقیت منظم نگه داشته و شاهد نتایج غیر منتظره‌اى شده‌اند. منظم کردن خانه‌شان بر سایر جنبه‌هاى زندگى آن‌ها، از جمله کار و خانواده، نیز تأثیر مثبت داشته است. با وقف بیش از هشتاد درصد از عمرم در راه این موضوع، اطمینان دارم که نظم و ترتیب مى‌تواند زندگى شما را متحول کند.

همچنان نمى‌توانید باور کنید؟ اگر تصور شما از مرتب کردن، خلاص شدن از یک وسیله‌ى غیر ضرورى در هر روز، یا گهگاهى نظافت کردن مختصر اتاقتان باشد، در این‌ صورت حق با شماست، چرا که این کار تأثیر چندانى بر زندگى شما نخواهد داشت. اما اگر روش خود را تغییر دهید، مرتب کردن مى‌تواند بى‌نهایت مؤثر واقع شود. در حقیقت، این همان معناى واقعى نظم بخشیدن به خانه‌تان است.

مارى کان مارى کاندو (Marie Kondo) یک مشاور موفق در توکیو است. او به مشترى‌هایش کمک مى‌کند تا خانه‌هاى به هم‌ریخته‌شان را به فضاهایى آرام و الهام‌بخش تبدیل کنند. او یک لیست انتظار سه ماهه دارد و روش کان مارى‌اش براى خلوت‌سازى و سازمان‌دهى، تبدیل به یک پدیده‌ى بین‌المللى شده است. کندو مصاحبه‌هایى با لاندن تایمز، ساندى تایمز، و مجلات رِد و یو نیز داشته است.

مى‌گویید غیرممکن است؟ وقتى منظم کردن خانه‌تان را به اتمام برسانید، زندگى شما به طورى چشم‌گیر تغییر خواهد کرد. وقتى طعم داشتن خانه‌اى مرتب را بچشید، زندگى پر نشاطى خواهید داشت. دیگر هرگز به حالت به هم‌ریخته‌ى سابق باز نخواهید گشت. این همان چیزى است که را جادوى نظم مى‌نامیم. اثرات این کار حیرت‌انگیز است. نه‌تنها دیگر هرگز مثل سابق نامرتب نخواهید شد. بلکه شروعى دوباره در زندگى‌تان خواهید داشت.

قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
152
مناسب برای
بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!