کتاب هنر عشق ورزی | هوش عاطفی

(مدیریت احساسات،سازگاری و همدلی)

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 200
  • ناشر: تلاش
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • موضوع: هوش عاطفی ، عشق ورزی ، زندگی زناشویی
  • شابک: 978-964-2564-23-1
  • سال چاپ ، نوبت چاپ: 1400 / نوزدهم
  • نوع کاغذ / نوع صحافی: تحریر سفید / چسب گرم
  • نکو داشت و جوایز 🏆: از پرفروشترین کتاب های زناشویی و ازدواج در امریکا, نیویورک تایمز و سایت آمازون
  • کیفیت محصول | Grade level: +A
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
184,000
49%
95,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

کتاب حاضرترجمه ای است از کتاب (What Smart Couples Know: The Secret to a Happy Relationship) نوشته دکترپاتریشیا کووالت که در ایران با نام های «آنچه زوج‌های باهوش می‌دانند: راز یک رابطه شاد» ، «آنچه زوج های زیرک می دانند»  و  »آنچه زوج‌های باهوش می‌دانند» و « هوش عاطفی» نیز منتشر شده است . دکتر پاتریشیا کو والت روان درمانگر و مشاور ازدواج و مشکلات زناشویی افراد سرشناس و مشهور ایالت متحده امریکا و هالیوود است. نویسنده در کتاب هنر عشق ورزی مسئله متفاوتی را در رابطه با ازدواج و روابط میان زوجین مطرح می‌کند و اولین کتابی است که درباره تئوری هوش عاطفی و تعاملات مهم بحث می‌کند و  مسائل را از دید روانشناسی مثبت اندیشی بررسی می‌کند و رابطه بدن و ذهن انسان و تاثیری را که این رابطه بر زندگی زوج‌ها می‌گذارد، توضیح می‌دهد. خواندن این کتاب به تمام زنان و مردانی پیشنهاد می‌شود که به دنبال داشتن رابطه عاطفی و زندگی مشترکی با آرامش بیشتر و کیفیت بهتری هستند.

محصولات مرتبط

برخی از زوج ها فقط به نظر می رسد آنچه لازم است را دارند، در حالی که برخی دیگر دائماً با هم درگیر می شوند و برای برقراری ارتباط تلاش می کنند. این زوج های خوشبخت چه می دانند؟ راز آنها چیست؟ پاسخ در هوش عاطفی نهفته است - توانایی درک، استفاده، درک و مدیریت احساسات - و خبر خوب این است که می توان آن را یاد گرفت. آنچه زوج های هوشمند می دانند برنامه ای منحصر به فرد و واقع بینانه را ارائه می دهد تا به زوج ها و افراد کمک کند تا این مهارت بسیار مهم را توسعه دهند و به نوبه خود روابط سالم، دوست داشتنی و رضایت بخشی متقابل ایجاد کنند. آنچه زوج های باهوش می دانند دلسوز، آموزنده و الهام بخش به مردان و زنان کمک خواهد کرد:

* خودآگاه تر شوند * یاد بگیرند علائم و احساسات شریک خود را بخوانند * احساسات خود را واضح تر بیان کنند * احساسات خود را درک کرده و تنظیم کنند * ناامیدی را مدیریت کنند و اختلافات را به روشی غیر مخرب حل کنند * چرخه سرزنش را بشکنید.

کامل با خودآزمایی های آشکار و تمرین های سازنده، چه زوج های باهوش می دانند کتابی پیشگامانه است که به زوج ها در همه جا کمک می کند تا به پتانسیل های عاشقانه خود دست یابند.


آنچه در کتاب هنر عشق ورزی می آموزید

1.پیریزی یک ارتباط موفق

2.مدیریت احساسات از آشنایی تا ازدواج

3.عادات و الگوهای احساسی

4.قدرت های مشترک بین زن و شوهر

5.هنر شناخت یکدیگر و بیان احساسات

6.خوش بینی و نگرش مثبت 

و....


پاتریشیا کوالت دارای مدرک دکترای روانشناسی بالینی است و از سال 1980 درمانگر و مشاور ازدواج و مشکلات زناشویی افراد سرشناس و مشهور ایالت متحده امریکا و هالیوود است . او در چندین زمینه تخصص دارد، یکی از آنها روابط متعهدانه با بزرگسالان و ازدواج است. دکتر کوالت به عنوان یک درمانگر ازدواج و خانواده دارای مجوز، صدها فرد، زوج و خانواده را در محیط های بالینی و کارگاهی درمان کرده است. او همچنین به دانشجویان و پزشکانی که به دنبال مدارک بیشتر هستند، نظارت و راهنمایی می کند. تجربه حرفه ای او شامل تدریس گسترده در کالج و دانشگاه است - هشت سال تمام وقت و دوازده سال به عنوان مربی کمکی / نیمه وقت. او همچنین سخنرانی عمومی و تسهیل کارگاه را انجام داده است.
 
 دکتر کووالت از سال 1985 با تأسیس و راه‌اندازی یک مرکز استراحت در راکی‌های کلرادو به یک آرزوی همیشگی دست یافت. او در طول این مدت کارگاه‌ها و استراحت‌های آخر هفته را در این محیط آرام و دوردست تسهیل کرده و این مرکز را در دسترس سایر متخصصان هنرهای درمانی نیز قرار داده است. او عضو بالینی انجمن ازدواج و خانواده درمانی آمریکا و انجمن ازدواج و خانواده درمانی کلرادو است. او عضو انجمن روانشناسی آمریکا نیز هست و در هیئت مدیره انجمن تروما و جدایی کوه راکی خدمت می کند.  
 

قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
200
ناشر
تلاش
مناسب برای
بزرگسالان
موضوع
هوش عاطفی ، عشق ورزی ، زندگی زناشویی
شابک
978-964-2564-23-1
سال چاپ ، نوبت چاپ
1400 / نوزدهم
نوع کاغذ / نوع صحافی
تحریر سفید / چسب گرم
نکو داشت و جوایز 🏆
از پرفروشترین کتاب های زناشویی و ازدواج
در امریکا, نیویورک تایمز و سایت آمازون
کیفیت محصول | Grade level
+A

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!