🔴 درباره ما

درباره ما

ما  دیجی کتاب  را  پس از  کسب حدود نیم قرن فعاليت مستمر و تجربه اندوزی در صنعت چاپ و نشر  با  هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و رساندن کتاب به مناطق محروم کشور و فاقد کتابفروشی راه‌اندازی نموده ایم .
کتابخوانی همواره یک از دغدغه‌های فرهنگ دوستان در تمام نقاط جهان بوده و هست، اهمیت مطالعه برکسی پوشیده نیست، یکی از مهم‌ترین فایده‌های مطالعه این است که در موضوع آموزش و شناخت فرهنگ‌ها و علوم مختلف، وسیله اصلی ارتباط میان آن‌ها به شمار می‌رود و موجب افزایش دامنه کلمات فرد و رشد شخصیتی او می‌شود.
همچنین مطالعه توانایی کسب مهارت آموزش خود محور را به فرد می‌بخشد. این مهارت یکی از ضرورت‌های حیات انسان به شمار می‌رود به گونه‌ای که بدون آن همراهی با پیشرفت‌های علمی میسر نخواهد بود. مطالعه وسیله‌ای است برای گسترش دامنه فهم و استعدادهای انسان. اهمیت مطالعه اهمیت بحثی با عنوان ترویج کتابخوانی را بی شک تحکیم می‌کند، امری که در جهان با تشویق از طریق جوایز جهانی و تدبیر و حمایت به جدیت دنبال می‌شود.
برخورداری از درک و ارتباط بهتر با محیط پیرامون و جامعه، تقویت قوه رویاپردازی و ایده پروری، کمک به پرورش شخصیت های نوآور و کارآفرین، بهبود حافظه، آرامش بیشتر و سرگرمی از جمله مزیت های مطالعه ای عنوان می شود که به زبان ساده، نگاهی به جهان از دریچه ذهن پدیدآورنده اثر است.
ابتدایی ترین تعریف از سرانه مطالعه، میانگین مدت زمان مطالعه شخص در یک شبانه ‌روز است ، خواندن روزنامه یا حتی ساعت ها وقت گذرانی در فضای مجازی و قرار گرفتن در برابر مجموعه ای از داده ها شاید با این تعریف به نوعی در رده مطالعه جای گیرد اما به طور قطع معنایش کتابخوانی نیست.

آنچه که به واقع باید مورد توجه قرار بگیرد، کتاب هایی است که آگاهانه، از روی اختیار و با هدف گذران وقت یا افزایش آگاهی و تجربه، بدون اجبار مستقیم بیرونی از سوی فرد خوانده می شود.
آمارهای موجود در این زمینه اما به هیچ وجه دقیق و پژوهش پایه نیست و به باور کارشناسان، سرانه کتابخوانی در کشور با توجه به بررسی های موردی، شرایط چاپ و نشر، شرایط کتابخانه های عمومی و مشارکتی یا حتی تجربه های شخصی مورد استناد قرار می گیرد.
دیجی کتاب هزاران عنوان کتاب با موضوعات مختلف از قبیل کتب رمان و داستان، ادبی، موفقیت و روانشناسی، کسب و کار، تاریخی، کودک و نوجوان، مذهبی، دانشگاهی و… را  با تخفیف های  مناسب در حدی که آسیبی به کتابفروشان و ناشران زحمت کش جامعه نرساند در اختيار کتاب دوستان قرار مي دهد.
 فروشگاه اینترنتی دیجی کتاب  مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و با کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیربط کتاب ها را از ناشرین محترم تهیه کرده و از طریق وب سایت خود به فروش می رساند.
امیدواریم با انگیزه و تلاش فراوان و  با بهره گیری از تکنولوژی های روز و متخصصان خبره کشور  گام های بزرگی در شکوفایی فرهنگ غنی  ایرانی و اسلامی برداریم.