کتاب فقط از یک زن بپرسید (مهارت های بازاریابی و تکنیک های فروش به خانم ها )

زنان چه می خواهند و چگونه خرید می کنند

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: ماری لو کویین لن
  • مترجم: محمدباقر رحیمی سریزدی
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 350
  • ناشر: مهدیس
  • نوع کاغذ / نوع صحافی: تحریر سفید / چسب گرم
  • موضوع و دسته بندی: #کسب و کار #مدیریت #بازار یابی
  • مناسب برای: بزرگسالان
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
185,000
55%
85,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

معرفی کتاب فقط از یک زن بپرسید (مهارت های بازاریابی و تکنیک های فروش به خانم ها )  اثر ماری لو کویین لن ؛ طبق تحقیقات نویسنده خانم مری کوینلان (بنیانگذار و مدیر شرکت Just Ask a Woman نیویورک امریکا ) امروزه خانم ها در سراسر جهان 85 درصد در خرید های خانوار به طور مستقیم و غیر مستقیم نقش دارند .نویسنده با تحقیق  روی 3000 خانم در سراسر جهان و مصاحبه با آنها تجربیات گرانبهایی در رابطه با نیاز ها و نحوه خرید آن ها کسب کرده است.این کتاب با آموزش مهارت های بازاریابی و تکنیک های فروش به خانم به شما کمک خواهد کرد تا فروشتان را افزایش داده و کسب و کارتان را توسعه ببخشید .این کتاب برای مشاغل و کسب و کارهایی که با خانم ها سر و کار دارند همانند عرضه کنندگان لوزم آرایشی بهداشتی ,پوشاک زنانه و ..   و یا می خواهند شغلی انتخاب کنند که مخاطب آنها خانم ها باشند , شدیدا توصیه می شود.

کتاب فقط از زن بپرسید با نام فرعی  مهارت های بازاریابی و تکنیک های فروش به خانم ها  کتابی قدرتمند در مورد نحوه استفاده از نیازهای مصرف کنندگان زن است. مری کوینلان ، بنیانگذار مشاوره برتر اختصاص داده شده به بازاریابی به زنان ، در جریان تحقیقات خود برای فقط از یک زن بپرسید ، شخصاً با 3000 زن مصاحبه کرده است. زنان در حدود هشتاد و پنج درصد از تصمیمات خرید خانوار تصمیم گیرنده هستند ، و با این وجود اغلب ، محصولاتی که به طور خاص برای آنها به بازار عرضه می شود ارتباطی با نیازهای آنها ندارند. در اینجا ، کوینلان موضوعاتی از قبیل چگونگی قضاوت زنان درباره مارک ها و تبلیغات ، نحوه تصمیم گیری آنها ، تأثیرات استرس بر رفتار مصرف کننده و تقاضای روزافزون آنها برای خدمات و ارتباطات را بررسی می کند. کوینلان رویکرد سنتی گروه متمرکز را به نفع جلسات گفتگوی بسیار پرانرژی و صمیمی که زنان احساسات عمیق خود را در مورد محصولات و خدمات نشان می دهند ، رد می کند. در بازاریابی فقط از یک زن بپرسید ، بازاریابان ، مدیران برند و تبلیغات یک منبع آشکارکننده پیدا می کنند که پر از ایده ها و مراحل عملیاتی برای ساختن نام تجاری شما با زنان است - از زنی که با کفش بازاریاب راه رفته است.


مری لو کوئینلان (نیویورک ، نیویورک) بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Just Ask a Woman (مشاوره بازاریابی) اختصاص داده شده به ایجاد تجارت با زنان است. Just Ask A Woman یک بخش ارتباطات جهانی 15 میلیارد دلاری از bcom3 است که مشتریان آن شامل Citigroup / Women & Co. ، Lifetime ، Saks ، Hearst Magazines ، Toys "R" Us و Time Inc است که به عنوان یک متخصص تغییر نام تجاری شناخته می شود. ، او به بازسازی مارک هایی مانند Avon و Continental Airlines کمک کرده است. کوینلان در نیویورک تایمز ، وال استریت ژورنال ، فورچون ، شرکت سریع و تبلیغات عصر نقل شده است و در برنامه های خبری ABC ، CNN ، CNBC ، Lifetime LIVE ، فاکس و ملی پخش شده است. مقالات او در ماری کلر ، Good Housekeeping ، Redbook و موارد دیگر منتشر شده است.

محصولات مرتبط

نویسنده
ماری لو کویین لن
مترجم
محمدباقر رحیمی سریزدی
قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
350
ناشر
مهدیس
نوع کاغذ / نوع صحافی
تحریر سفید / چسب گرم
موضوع و دسته بندی
#کسب و کار
#مدیریت
#بازار یابی
مناسب برای
بزرگسالان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!