کتاب برتری خفیف | جف اولسون | ترجمه حمید غلامی و سید محمد طهماسبی

تبدیل اقدامات منظم و ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود | انتشارات آتیسا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 254
  • کیفیت: عالی
  • ناشر: آتیسا
  • شابک 13 رقمی | ISBN-13: 978-622-6611-79-4
  • نوع کاغذ / نوع صحافی: بالک / چسب گرم
  • موضوع و دسته بندی: موفقیت / توسعه فردی / کسب و کار
  • مناسب برای گروه سنی | Reading age: تمامی سنین
  • کیفیت محصول | Grade level: +A
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
240,000
57%
105,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

کتاب برتری خفیف ، راهنمایی است برای تبدیل اقدامات منظم و ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود. در بخشی از متن این کتاب می‌خوانید: «در سال 2005، وقتی‌که چاپ اول کتاب برتری خفیف به بازار عرضه شد، تصور نمی‌کردم که این‌قدر محبوب و مورد توجه واقع شود. نه کمپین تبلیغاتی، نه کتاب‌فروشی خاص و نه انتشارات مطرحی در کار بود. خیلی ساده، فقط کتاب را منتشر کرده بودیم. این کتاب به‌صورت شفاهی و دهان‌به‌دهان بین مردم ترویج شد و همچون انتشار شعله‌های آتش، خیلی زود به همه‌جا سرایت کرد. قبل از اینکه متوجه شویم، صدها هزار نفر آن را خوانده بودند و به دیگران نیز معرفی کرده بودند. مشخصا در لابه‌لای صفحات این کتاب چیزی بود که مردم به‌شدت با آن موافق و همفکر بودند. از همان زمان، هزاران نامه و ایمیل از خوانندگان کتاب دریافت کردیم؛ از تمام رده‌های سنی و از هر شغل و حرفه‌ای که تصور کنید...»

محصولات مرتبط

معرفی کتاب برتری خفیف

جف اولسون در برتری خفیف، از تجربیات و مسیری که برای رسیدن به این موفقیت طی کرده، سخن گفته است.

اولین نسخه برتری خفیف در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و ۸ سال بعد جف اولسون نسخه جدیدی از آن را ارائه داد.

کتاب برتری خفیف از جف اولسون، درباره‌ی کارهای کوچکی است که می‌توانید انجام دهید تا تغییرات بزرگی به وجود بیاوید. جف اولسون که یکی از مدیران موفق آمریکایی است، در برتری خفیف از مسیری که برای رسیدن به این موفقیت طی کرده است، سخن گفته است. او در این کتاب رمز و راز موفقیت را بیان کرده است.

اما برتری خفیف مانند بقیه‌ی کتاب‌هایی که در زمینه‌ی کسب و کار و موفقیت نوشته می‌شوند نیست. چرا که این اثر حاصل تجربیات فردی است که شکست را تجربه کرده است.

در حقیقت شما با خواندن برتری خفیف زندگی و خودتان را با دیدگاهی متفاوت ‌می‌بینید و آن را همان شکلی می‌سازید که می‌خواهید. می‌خوانید که چرا برخی افراد موفق هستند و برخی دیگر با اینکه هر روز تلاش می‌کنند اما هرگز موفق نمی‌شوند.

جف اولسون با بیان تجربیات موفق و ناموفق خودش، کارهای کوچکی را یادآوری می‌کند که با انجام دادنشان می‌توانید به تغییرات بزرگ دست پیدا کنید.

او کتاب را با تجربه‌ی دو تن از دوستانش آغاز می‌کند. یکی از آن‌ها بسیار موفق و دیگری شکست‌خورده است. سپس از راه‌هایی می‌گوید که برای رسیدن به موفقیت باید طی کرد. او در طول کتاب با ارائه‌ی راهکارهای متفاوت، خواننده را با برتری خفیف که آن را عامل موفقیت می‌داند، آشنا می‌کند.

این کتاب در گروه کتاب‌های انگیزشی_موفقیت جای دارد. در پشت جلد مشاهده می‌کنیم که جملاتی از کن بلانچارد، دارن هاردی و برایان تریسی به چشم می‌خورد، که هرکدام از نام‌های برده شده خود جزء بزرگان موفقیت به شمار می‌روند.
منتقدان، مخاطب کتاب برتری خفیف را به دودسته تقسیم می‌کنند:
1. کسانی که برای اولین بار کتاب‌های موفقیت را می‌خوانند.
2. کسانی که طرفدار کتاب‌های موفقیت هستند.
اگر جزء دسته اول باشید، مطمئنا مطالب این کتاب برای شما جالب و قابل‌ لمس خواهد بود چراکه برای اولین بار با کلمات جادویی این نوع از کتاب‌ها مواجه می‌شوید، اما اگر جزء گروه دوم هستید که این نوع کتاب‌ها را دنبال می‌کنید گاهی ممکن است متوجه تکراری بودن بخشی از مطالب شوید، اما نکته مهم در مورد نگارش پرکشش کتاب برتری خفیف است که هر نوع مخاطبی را با خود همراه نگاه می‌دارد.

معرفی جف اولسون نویسنده کتاب برتری خفیف

جف اولسون (Jeff Olson) متولد 1958، موسس و مدیرعامل شرکت نریوم، تاجر و نویسنده ی آمریکایی است. او همچنین صاحب امتیاز مجله Live Happy است.

هنگام تحصیل، در فرودگاه زادگاه خود، یعنی آلبوکرکی مشغول به کار بود و در همان زمان جزء جوان‌ترین مدیران فرودگاه شناخته شد. اما این پایان افتخارات وی نبود پس ‌از آن به شرکت معروف اینسترومنت رفت و در مدت 5 سال توانست مدیر بخش سیستم هوشمند همان شرکت شود.
وی در سال 1990 موفق به تاسیس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آموزش پیشرفت شخصی بانام (شبکه مردم) شد.
او پس از کسب تجریبات کافی در زمان کاری خود، تصمیم به تاسیس شرکتی بانام (سان ایر آمریکا) گرفت. حوزه فعالیت شرکت سان ایر استفاده بهینه از نور خورشید و کلیه طراحی‌ها، کارهای بازاریابی در مورد انرژی خورشیدی بود. جف توانست از هر آنچه در دوران کار و تحصیل خود فراگرفته بود در این شرکت استفاده کند.
تمامی سیطره کارهایی که اولسون در طول زمان جوانی و تحصیل خود انجام داد که اتفاقا همگی با موفقیت همراه بوده است سبب شد تا جف به‌عنوان یک الگوی مناسب و خلاق برای دیگران تبدیل شود. و همین امر سبب شده است که سخنرانی‌ها و کتاب وی به‌شدت تاثیرگذار شود.
اولسون با داشتن تجربیات کافی توانست شرکت خود را در عرض مدت 4 سال تبدیل به یک ابر شرکت در ایالات‌متحده آمریکا کند.
اولسون به دلیل فعالیت در شرکت‌های بازاریابی و شرکت‌های بزرگی همچون اینسترومنت و سان ایر تجربیات و دوستان زیادی پیداکرده بود، همین امر سبب شد تا او در سال 2012 یک شرکت فروش تاسیس کند و میزان سود آن شرکت را از صفر به صد برساند. جف اولسون کتاب برتری خفیف را در سال 2005 به چاپ رساند که این امر سبب شهرت هرچه بیشتر جف در تمام جهان شد.

قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
254
کیفیت
عالی
ناشر
آتیسا
شابک 13 رقمی | ISBN-13
978-622-6611-79-4
نوع کاغذ / نوع صحافی
بالک / چسب گرم
موضوع و دسته بندی
موفقیت / توسعه فردی / کسب و کار
مناسب برای گروه سنی | Reading age
تمامی سنین
کیفیت محصول | Grade level
+A

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!