کتاب قدرت | راندا برن | ترجمه سحر عزتی | نشر آتیسا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع: رقعی
  • نوع جلد: شومیز
  • تعداد صفحات: 200
  • شابک (ISBN): 978-6005361667
  • مناسب برای: تمام سنین و بزرگسالان
  • نوع کاغذ: بالک
  • ناشر: آتیسا
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
188,000
70%
58,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

کتاب"قدرت" با نام اصلی "The Power" اثر دیگری از راندا برن، خالق کتاب های مشهور و پرفروش و محبوب راز , جادوی سپاسگزاری (معجزه شکرگزاری) و قهرمان است. حال نویسنده راز، تصمیم به نگارش شاهکاری دیگر در رابطه با زندگی و موفقیت در آن گرفته است.؛ "قدرت". برن معتقد است نیروی برتر و قدرت حاکمی وجود دارد که در کل موجودات هستی پخش شده و آن ها را هدایت می کند و شما بخشی از این قدرت می باشید. او درباره "قدرت" می گوید: در این کتاب می خواهم روش زندگی منحصر به فرد را به شما نشان بدهم. شما درباره خودتان، زندگی تان، جهان هستی و. چیزهای باورنکردنی کشف خواهید کرد. زندگی خیلی راحت تر از آنی است که شما فکرش را می کنید. به محض این که به روش کار و زندگی دست یافتید و به قدرت درونی خود پی بردید، در آن لحظه زندگی خارق العاده و منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد. اکنون اجازه دهید تا جادوی زندگی تان شروع به کار کند." اکنون می توانید این کتاب فوق العاده را بل تخفیف ویژه از دیجی کتاب خرید نمایید.معرفی کامل کتاب‌ها به همراه نقد, بررسی, خلاصه و بخش هایی از متن کتاب در  کافه دیجی کتاب در دسترس است.

محصولات مرتبط

معرفی (نقد و برسی) کتاب راز شاهکار راندا برن

کتاب راز تحولی در دنیای موفقیت

باب پراکتور: شاید کمی برایتان مبهم باشد که راز چیست.

من در این کتاب برای شما توضیح میدهم که خودم چگونه به این راز پی پردم.

همه ما با قدرتی نامحدود کار میکنیم ، همه ما دقیقا خود را با یک قانون واحد هدایت میکنیم .قوانین طبیعی کائنات آنقدر دقیق است که ما قادریم بدون هیچ مشکلی فضا پیما بسازیم.

انسان را به کره ماه بفرستیم و میتوانیم فرود فضا پیما را با کسری از ثانیه و دقت محاسبه کنیم.

وقتی از راز آگاهی میابید به همه ی سوالهای شما پاسخ داده می شود هنگامی که درک عمیق تری از قانون جذب پیدا می کنید می توانید سوال کردن را به یک عادت تبدیل کنید.
هنگامی که این عمل را انجام می دهید پاسخ تمام سوال های خود را در میابید برای این مقصود با استفاده از همین کتاب راز شروع کنید.

اگر در پی راهنما و یا پاسخی در زندگی خود هستید بپرسید و باور داشته باشید که آن را در میابید و بعد بدون اینکه به صفحات کتاب توجه داشته باشید صفحه ای را باز کنید به طور مشخص و دقیق پاسخ خود را در همان صفحه خواهید دید

مهم

واقعیت این است که کائنات و جهان هستی به تمام سوال های شما در طول زندگیتان پاسخ می دهد اگر آگاهی نداشته باشید نمی توانید جواب سوالتان را بیابید

قانون جذب و ارتعاش ذهن

 

  • قانون جذب یک قانون طبیعی است و همانند قانون جاذبه زمین بی طرف است.
  • هیچ چیز را تجربه نمی کنید مگر آنکه آن را به صورت فکر غالب در ذهن داشته باشید.
  • برای آنکه بدانید به چه فکر می کنید از احساس خود فکر کنید، احساسات ابزار با ارزشی هستند که دقیقا به ما می گویند که چه فکری در سر داریم.
  • این امکان وجود ندارد که احساس بدی داشته باشیم و در همان زمان دارای افکار خوب نیز باشیم.
  • افکار شما ارتعاش و فرکانس شما را تعیین می کند و احساسات شما سریعا مشخص می کنند که روی چه فرکانسی قرار گرفته اید.
  • هنگامی که احساس خوبی ندارید روی ارتعاش و فرکانسی قرار دارید که باعث جذب چیزهای بد به سمت شما می شود.

چه چیزهایی که می تواند فرکانس و ارتعاش شما را خوب و به سمت عالی ببرد؟

  1. مرور خاطرات خوب
  2. طبیعت و موسیقی دلخواه
  3. پیاده روی
  4. خواندن آواز

هر کدام از موارد بالا یا هر چیزی شبیه به اینها را که دوست دارید انجام دهید ارتعاش شما عالی میشود.

کتاب راز

خودت رو آهن ربا بدان

جان آساراف در کتاب راز :

ساده تربن روش برای بررسی قانون جذب این است که خود را همچون آهن ربایی بدانیم که همه چیز را به طرف خود جذب میکنیم

دکتر جو ویتالی کتاب راز :

افکار شما سیگنال های مغناطیسی را ازخود ساطع میکند که منجر میشود مشابه آنها به شما بازگردد.
هنگامی که شروع به فکر کردن میکنید فرکانس و ارتعاش افکار شما به کائنات ارسال میشود.

لیزا نیکولز کتاب راز:

این قانون به هر میزان که به آن فکر میکنید برای شما عمل میکند هر لحظه فکر کردن را آغاز کنید قانون جذب نیز فعال میشود فرقی نمیکند این زمان گذشته حال یا آینده باشد به هر حال فعال میشود.

حست رو خوب کن همین !!!

جنک کنفیلد در کتاب راز تاکید میکند :

احساس شماست که واقعا باعث جذب چیزها میشود فقط تصویری سازی کافی نیست.
خیلی از افراد فکر میکنند اگر مثبت فکر کنم یا اگر چیزی را که میخواهم تجسم کنم کافیست خیر اینطور نیست بلکه باید آن تجسم  و تصویر سازی از درون باعث حس خوب ،عشق ، لذت و عینیت شود تا هر آنچه تجسم کرده اید را اتفاق بی افتد.

 


تخیل همه چیز است تخیل پیش نمایی از جذب های آینده بزرگ است

آلبرت انیشتین ۱۷۸۹-۱۹۵۵


دانلود کتاب راز راندا برن

جیمز ری کتاب راز :

بعضی از افراد مدتی این کار را انجام میدهند و از پس این مسله بر می آیند و میگویند من راز را فهمیدم و زندگیم در حال تحول است پس از مدتی که میگذرد نتیجه لازم را نمیبینند و رها میکنند در واقع زمانی که قرار است معجزه اتفاق بی افتد رهایش میکنند.

به هیچ عنوان در فرآیند راز  و قانون جذب نگذارید هیچ شک و تردیدی به درون شما راه یابد.

هیل دوسکین کتاب راز:

روی هر چیزی تمرکز کنیم آن را به وجود می آوریم برای مثال اگر در هنگام جنگ و دعوا یا رنجش خاطر ناراحت و عصبانی شویم ارتعاش بیشتری به این موضوع میدهیم و آن را بدتر و شدید تر میکنیم.


در مقابل هر چه مقاومت کنید ایستادگی میکند

کارل یونگ روانشناس معروف ۱۸۷۵-۱۹۶۱


دکتر جان مارتینی کتاب راز:

همیشه معتقدم هنگامی که صدا و بینش درون شما شفاف عمیق و والاتر از باور و نظرات بیرونی تان باشد شما حاکم زندگی خویش میشوید

خودتان را تغییر دهید

لیزا نیکولز کتاب راز :

وظیفه شما این نیست که جهان و مردم اطرافتان را تغییر دهید وظیفه شما حرکت با جریان درونی جهان و هستی و جشن گرفتن است

مایکل برنارد بکویت کتاب راز:

موضوع قشنگی که درباره آموزه ها راز وجود دارد این است که وفور و فراوانی برای همه به قدر کافی است و این منابع در جهان تمام شدنی نیست


عصاره این قانون این است : به فراوانی فکر کنید، فروانی ببینید فراوانی را احساس کنید و آن را باور داشته باشید. اجازه ندهید هیچ تفکر محدود کننده ای به ذهنتان خطور کند

 رابرت کویر در کتاب راز


دکتر جان هاکلین  ذهن جهان کتاب راز:

علم مکانیک و کیهان شناسی این مسله را تایید میکنند که کاینات در اصل از ذهن، متجلی میشود و همه چیزهای اطراف ما تنها افکاری هستند که ظهور پیدا کرده اند ما منبع جهان آفرینش هستیم بنابراین نوع استفاده از نیروی ذهنی است که زندگی ما را رقم میزند.


۹۹% از وجود ما غیر قابل لمس و رویت است. پس با بخش نامریی وجود خود آشنا شوید تا بتوانید شاهکار و معجزهات زندگی  را خلق کنید.

باکمینستر فولر (۱۹۸۳-۱۸۹۵)


دکتر فرد آلن ولف کتاب راز :

ممکن است تصور کنید که خیلی عالی است . ولی من نمتوانم آن را انجام دهم یا اینکه این نمی گذارد آن را انجام دهم.
یا این که به اندازه کافی پولی ندارم که این کار را انجام دهم یا به قدری قدرت ندارم که از عهده این کار بر بیایم .
بدانید با هر جمله نیستم چیز جدیدی در خول خلق میکنید که بر علیه شما اقدام خواهد کرد


 چه فکر کنید میتوانید و چه فکر کنید نمیتوانید در هر صورت حق با شماست

هنری فورد


نیل دونالد والش کتاب راز:

لذت، عشق، آزادی ، خوشحالی و خنده همان چیزیست که می توانید با یک ساعت نشستن و تفکر کردن لذتشان را لمس کنید اگر با خوردن یک ساندویچ لذت می برید خیلی خوب است همین کار را انجام دهید

شادی درونی در واقع جوهر موفقیت است

دکتر جان هاگلین کتاب راز:

همین حالا احساس شادی کنید تنها کاری است که باید انجام دهید احساس شاد بودن مهمترین بخش کتاب راز است اگر فقط همین بخش را از این کتاب بیاموزید پس می توان گفت مهمترین راز کتاب را فرا گرفته اید.

احساس کلید اصلی

دکتر جان گری

هر چیزی که به شما احساس خوبی می دهد همواره چیزهای بیشتری را به سمتتان جذب می کند در حال حاضر که کتاب راز را مطالعه می کنید این شمایید که آن را به زندگیتان جذب کرده اید پس اگر این آموزه ها به شما احساس خوبی می دهد آن را در زندگی خود به کار گیرید اما اگر احساس خوبی نسبت به این موضوعات ندارید آن را رها کنید به دنبال چیزی باشید که احساس خوبی به شما می دهد و با ندای قلبتان هم آوا باشید.

این کتاب راز را در زندگی شما نمایان می کند انتخاب با شماست آن را به کار گیرید یا فراموش کنید

بزرگترین قدرت کائنات نیروی عشق است، احساس عشق،  این بزرگترین فرکانسی است که از شما ساطع می شود اگر بتوانیم هر فکر و اندیشه را با عشق مخلوط کنیم اگر بتوانیم همه کس و همه چیز را دوست داشته باشید مطمئنا زندگی جادویی می شود


در حقیقت متفکرین بزرگ گذشته، قانون جذب را قانون عشق می دانند اگر بتوانید به این موضوع فکر کنید به علت آن پی می برید اگر درباره ی کسی فکر خوبی نداشته باشید همان افکار در مورد شما نیز در ذهن او متجلی می شود 


مارسی شیموف کتاب راز:

زمانی که شروع به کنترل واقعی افکار و احساسات خود می کنید خواهید دید که چگونه خالق واقعیت زندگی خود هستید جایی که آزادی شما در آن نهفته است.

 

مهمترین سوالی که هر انسانی می تواند از خودش بپرسد این است که آیا دنیا با شما سر دوستی دارد؟ اگر قانون جذب را درک کرده باشیم جواب می دهیم بله جهان با ما دوست و مهربان است زیرا بر اساس قانون جذب وقتی اینگونه پاسخ می دهیم باعث وقوع آن در دنیای واقعی می شود.

آلبرت انیشتین

دانلود کتاب راز

آرزو کنید

باب پراکتور کتاب راز:

اگر راز را به کار گیرید زندگی واقعا می تواند شگفت انگیز شود

این زندگی شماست، منتظر شماست تا آن را کشف کنید اگر تا به حال فکر می کرده اید زندگی سخت و پر از مشکلات است طبق قانون جذب همین نوع از زندگی را تجربه کرده اید

واقعا چه می خواهید؟ بنشینید و آن را بر روی یک تکه گاغذ بنویسید آن را با زمان حال شروع کنید شروع جمله ی شما می تواند این عبارت باشد <<خیلی خوشحال و سپاسگذارم که …>> سپس توضیح دهید که دوست دارید زندگیتان چگونه باشد.

دکتر جو ویتالی کتاب راز:

بسیاری از مردم فکر می کنند که در شرایط کنونی زندگی خود گرفتار و حبس شده اند واقعیت زندگی شما هر آنچه هست این خود شما هستید که آن را خلق کرده اید و اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید با به کار گیری راز قانون جذب این کار را آغاز کنید.

واقعیت و زندگی فعلی شما نتیجه افکار شماست پس اگر قصد دارید وضعیت فعلیتان را تغییر دهید باید اندیشه و احساس خود را تغییر دهید.

فراوانی را جذب کنید

تنها دلیل بی پولی بعضی از افراد این است که آنها را اندیشه های خود راه ورود پول به زندگی را می بندند.
هر فکر و احساس منفی مانع ورود خوبی ها و آرزوهای شما به زندگیتان می شود پول نیز شامل همین قانون است پس اینگونه نیست که جهان هستی مانع ثروتمند شدن شما بشود زیرا که همه ی پول مورد نظر شما به صورت نامرئی در بطن جهان آفرینش وجود دارد اگر به اندازه ی کافی پول دار نیستید علتش فقط ذهن و افکار شماست.

مهم نیست در کجای این گیتی پهناور زندگی میکنید هر کجا که باشیم با یک قدرت سرو کار داریم یک قانون وجود دارد و آن قانون جذب است .هر آنچه وارد زندگی شما میشود در واقع به دعوت خودتان است و به واسطه تصاویری که در ذهن خلق میکنید آن را به سوی خود جذب میکنید.

زندگینامه راندا برن

درباره زندگینامه راندا برن ( Rhonda Byrne ) ، باید بدانید که وی در سال 1945 در ملبورن استرالیا به دنیا آمد . او یک نویسنده و تهیه کننده تلویزیونی استرالیایی است که محبوبیت زیادی برای کتاب راز دارد که بعد از آن فیلمی با همین نام تهیه شده است . این کتاب بر اساس اعتقاد به قانون جذب است . او همچنین دنباله هایی برای این کتاب نوشت که شامل ” قدرت ، جادو و قهرمان ” و همچنین کتاب های دیگری است که به راز مربوط می شود . در ادامه محتوا بیشتر به زندگینامه راندا برن خواهیم پرداخت .

زندگی شخصی راندا برن

راندا برن فرزند رونالد ایزون و همسرش ایرین ایزون می باشد . در سال 2004 ، پدرش درگذشت و راندا برن بسیار افسرده شد . در تلاش برای تشویق او ، دخترش هیلی باعث تحریک راندا برن برای خواندن کتاب علم ثروت نوشته سال 2011 شد که توسط والاس دی واتلز نوشته شده است . راندا برن پس از خواندن کتاب ، تفکر مثبت و قانون جذب را کشف کرد و موفقیت های بیشتری در زندگی یافت . از این رو ، او شروع به تحقیق در مورد این موضوع کرد و پروژه راز به این گونه متولد شد .

اطلاعی در مورد این که آیا راندا برن ازدواج کرده است یا خیر به طور دقیق وجود ندارد ، اما او دو فرزند دارد . دختران او به نام هایلی برن و اسکای برن هستند .

فعالیت حرفه ای راندا برن

راندا برن زندگی حرفه ای خود را به عنوان تهیه کننده در رادیو آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت . وی چندین برنامه تلویزیونی را در طول دوران فعالیت خود تولید کرده است . در سال 2006 او کتاب راز را نوشت که در سراسر جهان بسیار موفق بود و به پرفروش ترین کتاب جهان تبدیل و به 50 زبان ترجمه شد . او تصمیم گرفت محتوای کتاب راز را در فیلم راز که بسیار شهرت یافت نیز انتشار دهد

کتاب راز راندا برن

کتاب راز توسط مجله آمریکا امروز به عنوان یکی از 20 کتاب برتر پرفروش 15 سال گذشته از زمان انتشار آن در نوامبر 2006 معرفی شد . راندا برن در برنامه اوپرا وینفری با چهار معلم از فیلم راز در ژانویه 2007 ظاهر شد و محبوبیت و موفقیت تجاری بسیاری کسب کرد . او همچنین به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد جهان در فهرست مجله تایم از بین افرادی که دنیای ما را شکل می دهند ، شناخته شد و اندکی پس از آن در فهرست 100 شخصیت معروف در مجله فوربز معرفی شد .

کتاب راز ، که در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن در زندگی شما بحث می کند ، به صدر لیست های پرفروش رسید . این کتاب بسیاری از افراد را با این مفهوم آشنا کرده است که افکار آن ها ممکن است نه تنها در عملکرد آن ها بلکه بر تجربیاتی که آن ها نیز وارد زندگی خود می کنند تأثیر بگذارد . راز ایده های مختلفی را ارائه می دهد که شگفت آور ، هیجان انگیز و شاید بحث برانگیز است .

این کتاب بینش ها و استراتژی های خاصی را برای استفاده به اشتراک می گذارد ، تاریخچه ای از استفاده از قانون جذب را ارائه می دهد و نمونه هایی از نحوه کارکرد آن در زندگی افراد مختلف را ارائه می دهد و آن را به عنوان یک مطلب خواندنی جالب و آموزنده ارائه می دهد . راز ممکن است برای بعضی از انسان ها مفید باشد اما برای دیگران مضر است . تمام جوانب مثبت و منفی سرمایه گذاری وقت و پول را در این کتاب در نظر بگیرید . این کتاب جنجال های بسیاری را ایجاد کرده است . به عنوان مثال ، برخی معتقد بودند که این کتاب مغایر با ارزش های دینی مسیحیت و سایر ادیان بزرگ می باشد ، در حالی که برخی دیگر آن را یک رویکرد مکمل می دانند .

یکی از نکات مهم در کتاب راز این است که اگر روی آن چه که نمی خواهید تمرکز کنید ، ناخواسته آن را به زندگی خود وارد می کنید . به عنوان مثال ، اگر به طور مداوم به آن چه بر شما استرس وارد می کند مشغول شوید ، در حقیقت بیشتر آن موقعیت ها و احساسات استرس زا را به سمت زندگی خود جلب خواهید کرد . درعوض ، راه حل این است که بر آن چه می خواهید در زندگی تان وارد شود ، تمرکز کنید و بیشتر از آن بهره مند شوید .

راز افراد را تشویق می کند تا اهداف خود را به روشنی تجسم کنند تا بتوانند آن چه را که می خواهند جذب کنند . همچنین این نکته را متذکر می شود که همیشه یک خط مستقیم بین جایی که در آن هستید و جایی که می خواهید به آن بروید نیست و ما همیشه نمی توانیم تشخیص دهیم که چه چیز هایی در آینده به وجود می آیند ، اما پشتکار و اعتقاد به خود همواره مهم است . این امر ما را ترغیب می کند تا به منظور حفظ انگیزه برای دستیابی به اهداف ، به یک چارچوب بهتر ذهنی بپردازیم و تحقیقات در مورد تئوری گسترده و ساختاری ، این رویکرد را تأیید می کند و نشان می دهد که وقتی ما احساسات مثبتی در درون خود داریم می توانیم که آینده بهتری را برای خود بسازیم .

در سال 2006 ، یک فیلم بلند با ویژگی های برجسته رمز و راز بزرگ جهان و قانون جذب به نام فیلم راز ساخته شد که برگرفته از همین کتاب بود و سر و صدای زیادی به پا کرد .

فیلم راز راندا برن


5 نکته راندا برن در مورد تغییر زندگی

راندا برن در کتاب های خود دانش و آموزه های شگفت انگیزی را به اشتراک گذاشته است. در این جا قدرتمندترین آن ها ذکر شده است :

شما به آن چه که فکر می کنید تبدیل می شوید

ساده ترین راه برای توضیح اینکه قانون جاذبه چیست و کتاب راز درباره چیست این است که شما همه چیز را در زندگی خود جذب می کنید . تمام فکر ها و تصویری که در حال حاضر در ذهن خود دارید را به خود جلب می کنید . در راز ، راندا برن تأکید می کند که شما باید افکار خود را با دقت انتخاب کنید .

اهمیت افکار مثبت

از نظر علمی ثابت شده است كه افكار مثبت نه تنها سالم تر ، بلكه نسبت به افكار منفی قدرتمندتر نیز هستند . اگر افکار تأییدآمیز را در ذهن خود نگه دارید ، مثبت تر ، خوش بینانه ، مطمئن تر و مصمم تر خواهید شد . علاوه بر این ، شما چیز های مثبت بیشتری را وارد زندگی خود خواهید کرد . جالب نیست ؟

مرتبا مراقبه کنید

نکته مهم دیگر کتابهای راندا برن ، مراقبه روزانه است . مدیتیشن چند مزیت مهم دارد . اول از همه ، ذهن شما را خاموش می کند و شما را آرام تر می کند . همچنین این امکان را به شما می دهد تا بر افکار خود کنترل بیشتری داشته باشید و در نتیجه آن موضوع زندگی شما را تجلی می دهد . سرانجام ، این به شما کمک می کند تا روی تأکید های مثبت تمرکز کنید . راندا برن توصیه می کند که هر روز حداقل دو دقیقه مراقبه کنید .

شما قدرت دارید که آن چه را که احساس می کنید تغییر دهید

درس مهمی که می آموزیم این است که می توانید افکار و احساسات خود را کنترل کنید . یک روش ساده برای انجام دادن این کار این است که به طور مکرر از خود بپرسید ، ” حال من چطور است ؟ ” اگر متوجه شدید که احساسات منفی و بدبینانه در اطراف شما هستند ، باید آگاهی خود را تغییر دهید . برای چند لحظه ساکت باشید و سعی کنید احساسات خود را به موارد مثبت تر ارتقا دهید .

ساده ترین قانون تکنیک جذب

در این کتاب ، روند تجلی کاملاً ساده آموزش داده شده است . باید آن چیزی را که می خواهید داشته باشید ، باور کنید که آن را دریافت خواهید کرد و اجازه بدهید تا آن را به زندگی خود وارد کنید . چقدر ساده است ؟ اگرچه یادگیری از زندگینامه راندا برن یک راه عالی برای به دست آوردن قانون های جذب است ، فراموش نکنید که یادگیری از سایر معلمان برای تبدیل شدن به یک استاد جذب بسیار مهم است .

کتاب های راندا برن

  • 2006 – کتاب راز  ( The Secret )
  • 2010 – کتاب قدرت ( The Power )
  • 2012 – کتاب معجزه یا کتاب جادو  ( The Magic )
  • 2013 – کتاب قهرمان ( Hero )
  • 2013 – تکنیک های روزانه راز ( The Secret Daily Teachings )
  • 2016 – چگونه راز زندگی من را تغییر داد ( How The Secret Changed My Life )
قطع
رقعی
نوع جلد
شومیز
تعداد صفحات
200
شابک (ISBN)
978-6005361667
مناسب برای
تمام سنین و بزرگسالان
نوع کاغذ
بالک
ناشر
آتیسا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!