کتاب معجزه خدایان ؛ نوشته اریک فون دانیکن

پژوهش های باستانشناسی و ماوراطبیعی ؛ ترجمه بهزاد رحمتی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 448
  • ناشر: تلاش
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • نوع کاغذ / نوع صحافی: کاغذ تحریر سفید / صحافی چسب گرم
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
350,000
56%
155,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

معرفی کتاب معجزه خدایان اثر اریک فون دانیکن ؛ اگر می خواهید چیز های زیادی را درباره اعتقادات ماوراطبیعی گوناگون را بدانید هرگز کتاب «معجزه خدایان» را از دست ندهید.کتاب به مانند کلیه کتاب های فون دانیکن در راستای نظریه خدایان فضانورد و با موضوع بررسی های در معجزات تورات و انجیل ومعجزات در زمان معاصر می پردازد و با ارائه شواهد باستانی و انسان شناسی سعی در توضیح آنچه معجزات قدسین مسیحی و... است میپردازد.  این کتاب از چهار فصل تشکیل شده که عبارتند از:۱: آیا الهامات وجود دارند؟  ۲: واقعا کتاب مقدس از زبان کیست؟  ۳: وقتی معجزه ها رخ می دهند.  ۴: الهامات وجود دارند ، از نظر مناریش , فون دانیکن نویسنده «معجزه خدایان» بدون شک یکی از پر مخاطب ترین خواننده نویسندگان  جهان است. وی اولین کتاب خود (و معروف ترین) خود را با عنوان "معجزه خدایان" در سال 1968 منتشر کرد. این نسخه کاملترین و با کیفیت ترین کتاب معجزه خدایان منتشر شده در ایران است.

محصولات مرتبط

بیوگرافی اریک ون دنیکن


اریش آنتون پاول فون دنیکن (به آلمانی: Erich Anton Paul von Däniken)‏ نویسنده کتاب‌های نظریات فضانوردی باستانی است.

اولین اثر فون دنیکن ارابه خدایان بود که پرفروش‌ترین کتاب در آلمان و آمریکا بود و بعدها در ۳۸ کشور دیگر نیز چاپ این کتاب با استقبال فراوانی روبرو شد. نظریات وی در این کتاب باعث شد تا وی را پدر نظریات فضانوردی باستانی لقب بدهند.

او ۲۶ کتاب مختلف نوشته‌است که به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌است و حدود ۶۰ میلیون جلد از آنها در سراسر جهان بفروش رفته‌است.

زادروز              ۱۴ آوریل ۱۹۳۵ ‏(۷۷ سال)
                      زوفینگن , Flag of Switzerland.svg سوئیس
ملیت               سوئیس
نام‌های دیگر     اریش آنتون پاول فون دنیکن
سبک              کتاب‌های نظریات فضانوردی باستانی
لقب                نظریات فضانوردی باستانی
همسر            الیزابت اسکاجا (ازدواج ۱۹۶۰)
فرزندان           کاملیا


زندگی
اریش فون دنیکن در ۱۴ آوریل ۱۹۳۵ در شهر زوفینگن سوئیس متولد شد. او فارغ‌التحصیل کالج اس تی مایکل در فرایبورگ است. در سال ۱۹۶۰ با الیزابت اسکاجا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج کاملیا تنها فرزند این زوج می باشد.

مجموعه آثار

    ارابه خدایان (۱۹۶۸)
    بازگشت به ستارگان (۱۹۶۸)
    خدایان آن سوی فضا (۱۹۷۰)
    طلای خدایان (۱۹۷۲)
    در جستجوی خدایان باستان (۱۹۷۳)
    معجزه‌های خدایان (۱۹۷۴)
    برابر با شواهد موجود (۱۹۷۷)
    نشانه‌های خدایان (۱۹۷۹)
    گذرگاه خدایان (۱۹۸۱)
    خدایان و طرح با شکوه آنها (۱۹۸۲)
    چشمان ابوالهول (۱۹۹۶)
    بازگشت خدایان (۱۹۹۷)
    فرود خدایان (۱۹۹۸)
    اودیسه خدایان (۲۰۰۰)
    خدایان فضانورد (۲۰۰۱)
    تاریخ نادرست است (۲۰۰۹)



منتقدان

برخی از دانشمندان از جمله کارل ساگان و یوسف سامویلوویچ نظریات فضانوردی باستانی را زیر سوال برده‌اند. اگرچه ساگان نظریه‌های دنیکن را کاملا رد نکرد اما اعتقاد داشت " نظریات بزرگ نیازمند شواهد بزرگ هستند."

فون دنیکن ادعا داشت کتیبه باستانی فلزی ضد زنگ دهلی iron pillar یکی از شواهد حضور ماورا زمینی هاست.بعدها فون دنیکن در یک مصاحبه با پلی بوی پلی‌بوی اعتراف کرد که این کتیبه دست ساز است و گفت که "می توانیم این چیز فلزی رو از لیست شواهد نظریه‌ام حذف کنیم".


او در کتاب "طلای خدایان" مدعی شده که در یکسری تونل باستانی ساخته دست بشر در اکوادور (Cueva de los Tayos) به همراه راهنمایش یکسری مجسمهای عجیب و کتیبهای فلزی دیده که مطمئننا کار فرازمینی هاست. خوان مونریکز، فردی که فون دنیکن ادعا می‌کند راهنمای او در تونلها بوده در مصاحبه با "دراشپیگل" اشپیگل گفت که تمام توضیحات فون دنیکن تنها محصول گفتگویی طولانی بوده و عکسهای موجود دستکاری شده‌اند. فون دنیکن بعدا در مصاحبه با پلی بوی پلی‌بوی اعتراف کرد که اگرچه او از این کتابخانه لوح‌های فلزی بازدید کرده بوده اما یک قسمت از ماجرا را خود سرهم کرده تا کتابش جالب تر شود.
سوابق قانونی

در دهه ۱۹۶۰ میلادی زمانی که فون دنیکن در رستورانها و هتل‌ها در گوشه و کنار سوییس کار می‌کرد به جرم کلاهبرداری از مدیر هتل بازداشت و زندانی شد. در سال ۱۹۶۷ بلافاصله بعد از چاپ کتاب ارابه خدایان مجددا به جرم کلاهبرداری و فرار از پرداخت مالیات به ارزش ۷۰۰۰ پوند انگلیس بازداشت شد. هم زمان با تحقیقات در این رابطه، پلیس متوجه بدهی ۳۵۰ هزار پوندی فون دنیکن شد و او بیش از سه سال و نیم زندانی شد.

منبع:ویکی پدیا

قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
448
ناشر
تلاش
مناسب برای
بزرگسالان
نوع کاغذ / نوع صحافی
کاغذ تحریر سفید / صحافی چسب گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!