کتاب 250 روش برای نه گفتن | سوزان نیومن

ترجمه طوبی مردانی | نشر آتیسا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: دکتر سوزان نیومن
  • مترجم: طوبی مردانی
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 204
  • ناشر: ریواس / آتیسا
  • شابک 13 رقمی | ISBN-13: ۹۷۸۶۰۰۸۴۷۶۶۸۹
  • موضوع و دسته بندی: روانشناسی / توسعه فردی
  • مناسب برای: بزرگسالان ، تمامی سنین
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
248,000
56%
110,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

سوزان نیومن در کتاب 250 راه برای گفتن نه! تجربیاتی هوشمندانه برای داشتن یک زندگی آرام و شیرین را به ما می‌گوید و کمک می‌کند، درخواست‌های ضروری را از انواع غیرضروری آن تشخیص داده و به درستی به آن‌ها پاسخ دهیم. شاید اولین رمز این کار شناخت شرایط موجود و مقایسۀ آن با شرایط افرادی باشد که از ما درخواست می‌کنند.اگرچه ممکن است با گفتن نه احساسات دیگران را جریحه‌دار کنید و خودتان هم شرمنده و خجالت‌زده شوید، اما هیچ ضرری متوجه شما نمی‌شود و می‌توانید با آرامش خاطر به زندگی عادی خود بازگردید. شما در هر شرایطی باید بدانید که نه گفتن بسیار آسان‌تر از بله گفتن و مسئولیت هرکاری را با جان و دل خریدن است. اما اگر کسی هستید که احساس می‌کنید انرژی لازم برای انجام هرکاری را دارید و از پذیرش درخواست‌های دیگران رنجیده‌خاطر نمی‌شوید، می‌توانید به هرچیزی که می‌شنوید، پاسخ مثبت دهید و جای خود را در قلب افراد مختلف باز کنید.

محصولات مرتبط

معرفی کتاب 250 راه برای گفتن نه!

سوزان نیومن در کتاب 250 راه برای گفتن نه! تجربیاتی هوشمندانه برای داشتن یک زندگی آرام و شیرین را به ما می‌گوید و کمک می‌کند، درخواست‌های ضروری را از انواع غیرضروری آن تشخیص داده و به درستی به آن‌ها پاسخ دهیم. شاید اولین رمز این کار شناخت شرایط موجود و مقایسۀ آن با شرایط افرادی باشد که از ما درخواست می‌کنند.

اگرچه ممکن است با گفتن نه احساسات دیگران را جریحه‌دار کنید و خودتان هم شرمنده و خجالت‌زده شوید، اما هیچ ضرری متوجه شما نمی‌شود و می‌توانید با آرامش خاطر به زندگی عادی خود بازگردید. شما در هر شرایطی باید بدانید که نه گفتن بسیار آسان‌تر از بله گفتن و مسئولیت هرکاری را با جان و دل خریدن است. اما اگر کسی هستید که احساس می‌کنید انرژی لازم برای انجام هرکاری را دارید و از پذیرش درخواست‌های دیگران رنجیده‌خاطر نمی‌شوید، می‌توانید به هرچیزی که می‌شنوید، پاسخ مثبت دهید و جای خود را در قلب افراد مختلف باز کنید.

به یاد داشته باشید که شما با پذیرش درخواست‌ها راه را برای پیشرفت خود می‌بندید و مسیری تازه پیش روی دیگران قرار می‌دهید. آیا اگر شما نتوانید درد خود را دوا کنید، می‌توانید برای درد دیگران مرهم باشید؟! اگر شما بخواهید موقعیت خود را محدود کنید، چطور می‌توانید به دیگران کمک کنید؟! چطور می‌توانید راضی شوید که وقتتان را بدون هیچ قیمتی در اختیار دیگران بگذارید؟!

حالا برای اینکه بتوانید در موقعیت‌های مختلف پاسخ قانع‌ کننده‌ای برای رد درخواست‌ها داشته باشید بهتر است از روش‌هایی که در کتاب 250 راه برای گفتن نه! آمده است (The Book of No: 250 Ways to Say It) استفاده نمایید:

همیشه مراقبت حد و حدود خود باشید و اجازه ندهید کسی حتی یک لحظه در محدودۀ شما قدم بگذارد. اگر هنگامی که درخواستی را می‌شنوید، پاسخ خاصی نداشتید، سعی کنید فرصتی را برای خود بوجود آورید تا بتوانید با ذهن باز به همه‌ چیز فکر کنید و سپس پاسخ خود را اعلام نمایید.

طوری با دیگران رفتار نکنید که آن‌ها فکر کنند رد کردن درخواستشان تلافی رد درخواست شما در گذشته بوده است. بهتر است بدون هیچ‌گونه قصد و نیتی نشان دهید که شرایط قبول درخواست را ندارید. بدون اینکه به آنچه که پس از رد درخواست برایتان اتفاق می‌افتد، فکر کنید، روی نوع درخواست و توانایی خود در انجام آن تمرکز نمایید. بسیار ناخوشایند است که بدون هیچ فکر و حساب و کتابی درخواستی را قبول کنید و پس از اندک زمانی آن را انکار کنید.

شما باید واکنش صحیح در مقابل درخواست‌های مختلف را یاد بگیرید و قبل از مواجه شدن با آن‌ها، لیستی از آن‌ها تهیه کنید. باید بدانید که پذیرش درخواست یک شخص، امکان پذیرش درخواست دیگر افراد را از شما می‌گیرد. پس باید مراقب باشید که به هرنوع درخواستی پاسخ مثبت ندهید.

هرگز نمی‌توانید تمام افرادی که در کنار شما زندگی می‌کنند را راضی نگه دارید. اگر بخواهید با قبول کردن درخواست‌هایشان مهر و محبت خود را به آن‌ها نشان دهید، باید بدانید که آن‌ها هم بی‌اثر هستند.

سوزان نیومن (Susan Newman) به ما اطمینان می‌دهد که تمام نوشته‌هاش من در کتاب 250 راه برای گفتن نه به بزرگترین درس‌های زندگی‌تان تبدیل می‌شوند. شاید هم‌اکنون فرصتی باشد که تمام آن‌ها را بخوانیم و به خاطر بسپاریم. 

نویسنده
دکتر سوزان نیومن
مترجم
طوبی مردانی
قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
204
ناشر
ریواس / آتیسا
شابک 13 رقمی | ISBN-13
۹۷۸۶۰۰۸۴۷۶۶۸۹
موضوع و دسته بندی
روانشناسی / توسعه فردی
مناسب برای
بزرگسالان ، تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!