کار نشد نداره | هر مشکلی چاره ای دارد

نوشته ماری فورلئو ترجمه ماندانا افتخار

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 264
  • مناسب برای: تمامی سنین ، بزرگسال
  • ناشر: صدای معاصر
تعداد
نوع
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب

ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

کتاب کار نشد نداره(غیر ممکن ممکنه) یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شود که با زبانی ساده و صمیمی شما را برای مواجهه با مشکلات زندگی‌تان آموزش می‌دهد و برای دستیابی به رویاهای‌تان آماده می‌کند. این کتاب  مغز شما را بازمی‌کند تا هنگام رویارویی با موانع، خلاقانه‌تر و مثبت‌تر فکر کنید. به قول شریل استرید، نویسنده آمریکایی کتاب پرفروش وحشی: «هرکسی که می‌خواهد بر ترس‌هایش غلبه کند، آرزوهایش را برآورده کند، و راه پیشرفت بهتری پیدا کند، باید حتماً این کتاب را بخواند.» به‌رغم وجود باورهایی که جامعه، خانواده یا ذهنتان شما را به‌سمت آن‌ها سوق داده‌اند، شما شکست‌خورده نیستید. شما ذاتاً هیچ مشکلی ندارید. خطاکار، متقلب، یا متظاهر نیستید. ضعیف و ناتوان نیستید. هیچ‌کدام از ما هنگام تولد دفترچه‌ی راهنما دریافت نکردیم. سیستم آموزشی ما را برای کنترل قدرتِ افکار، باورها، احساسات و معرفت جسمانی آموزش نمی‌دهد. به ما یاد نمی‌دهد چطور ذهنیت، چشم‌انداز و عادت‌های کاربردیِ پیروزمندانه را ایجاد کنیم تا نه‌تنها بر مشکلات زندگی غلبه کنیم، بلکه بتوانیم تجربه‌ی لذت واقعی و رضایتمندی را داشته باشیم.

محصولات مرتبط

معرفی کتاب کار نشد نداره (غیر ممکن ممکنه)

آیا تا به حال برای به پایان رساندن کار دچار خود مشکل شده‌اید؟ آیا ایده‌های شگفت‌انگیز همیشه به ذهنتان می‌آید اما بعد از کم شدن هیجان اولیه، آن را دنبال نمی‌کنید؟ اگر خلاق و بلندپرواز هستید، احتمالاً جواب مثبت است. مشکل از شما نیست که تا به حال آن ایده‌ها را دنبال نکرده‌اید. شما تنبل یا بی‌اراده نیستید، بلکه هنوز یک باور مهم را هنوز نشنیده‌اید: «غیرممکن غیر ممکنه، کار نشد نداره!»

ماری فورلئو (Marie Forleo) در کتاب غیرممکن غیر ممکنه (Everything Is Figureoutable) به شما می‌آموزد که چگونه در مواجهه با مشکلات و سختی‌ها واکنش نشان بدهید و آن‌ها را از سر راه خود کنار بزنید. اگر فکر می‌کنید در زندگی خود به بن‌بست رسیده‌اید و دیگر کاری از دستتان ساخته نیست این کتاب را از دست ندهید. ماری فورلئو مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد، همان‌گونه که این کار را تا به امروز با میلیون‌ها مخاطب خود انجام داده است.

چرا کتاب کار نشد نداره (غیر ممکن ممکنه) را باید بخوانیم

هرکس می‌خواهد با ترس‌هایش مواجه شود و به رؤیاهایش جامه‌ی عمل بپوشاند و راه بهتری رو به جلو بیابد باید غیرممکن غیرممکنه را بخواند. ماری فورلئو با شوخ‌طبعی، بینش و توصیه‌های کاربردی چگونگیِ دستیابی به اهدافتان را نشان می‌دهد. این کتاب هر کسی را که سد راهتان شده است ضربه فنی می‌کند. (شریل استرید، نویسنده‌ی وحشی)

کتاب غیرممکن غیرممکنه در زندگی‌تان تغییر اساسی ایجاد می‌کند. راه‌حل هر آنچه به آن مشغولید، رؤیای آن را دارید، یا حتی از آن اجتناب می‌کنید اینجاست. اگر هم فکر می‌کنید «اما من نمی‌توانم»، حتماً باید دست از خواندن این تقریظ بردارید و کتاب را بخرید؛ چون همان‌طورکه ماری با داستان‌های الهام‌بخش و راه‌حل‌های کاربردی در این کتابِ تأثیرگذار به شما نشان می‌دهد، تو می‌توانی! (سارا جونز، بازیگر و نویسنده)

کتاب کار نشد نداره  گردبادی از قدرت، شوخی، عمل‌گرایی، و ظرافت است. ماری فورلئو دقیقاً همان‌گونه که زندگی می‌کند می‌نویسد: با اشتیاق کامل، صراحتی عاری از چرندیات و تعهدی سرسختانه نسبت‌به خودپاسخ‌گویی. مردم، این زن محشر است. این کتاب زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. (الیزابت گیلبرت، نویسنده‌ی بخور، عبادت کن، عشق بورز و معجزه‌ی بزرگ)

چه چیزی باعث می‌شود خواننده هم‌زمان احساس دوست داشته شدن و الهام‌گرفتن کند و درصددِ حل مزخرفاتی باشد که در زندگی‌اش جریان دارد؟ نمی‌دانم، اما ماری فورلئو آن را فهمیده است! کتابی هوشمندانه، جالب، صریح و فوق‌العاده. عاشقش شدم! (برنه براون، دارای مدرک دکتری، نویسنده‌ی شجاعت رهبری و جرئت بسیار)

بهترین کتاب‌ها مانند کلیدی‌اند که به خوبی در قفل جا می‌گیرند. ماری صادق، بخشنده و دلسوز است و در این کتاب دانشش را با ما در میان می‌گذارد. اگر برای ایجاد تغییرات در جست‌وجوی گام بعدی‌تان هستید، پس جای خوبی آمده‌اید. (ست گودین، نویسنده‌ی این است بازاریابی)

ماری فورلئو نیروی طبیعت است که به مدد دیگران آمده تا اعتماد به نفسشان را بیابند و خود و کسب‌و‌کارشان را رشد دهند. در غیرممکن غیرممکنه، ماری تعدادی از درس‌هایی را که آموخته است بیان می‌کند. (سایمون سینک، نویسنده‌ی با چرا شروع کنید و رهبران آخرسر غذا می‌خورند)

جملات برگزیده کتاب کار نشد نداره(غیرممکن غیرممکنه):

- مغز ما چیزهایی را که باور داریم تقویت می‌کند.
- باورهای ما یا ما را به سمتی سوق می‌دهند که از نهایتِ قابلیت‌هایمان استفاده کنیم یا مانع آن می‌شوند.
- باورهای ما شکست یا موفقیتمان را تعیین می‌کنند و اینکه ما در وهله‌ی اول موفقیت را چگونه معنا می‌کنیم.
- در بیانِ قدرتی که باور در زندگی‌مان دارد نباید غلو کرد؛ اما قبل‌از اینکه شروع کنیم به تغییرِ باورهایمان، دانستنِ اینکه از کجا می‌آیند، بهمان کمک زیادی خواهد کرد.

در بخشی از کتاب غیرممکن غیرممکنه می‌خوانیم:

همین حالا به اطراف نگاه کنید. نه، واقعاً به اطراف نگاه کنید. هر کجا هستید، هر کاری که دارید می‌کنید، دست از خواندن بردارید و به همه‌ی چیزهایی که می‌بینید توجه کنید. ببینید چه چیزهایی در اختیار دارید (همین کتاب هم جزئی از آن است)؛ وسایلی که نزدیک شماست، چه پوشیده‌اید، روی چه نشسته‌اید، اشیایی که احاطه‌تان کرده‌اند.

چیزی‌هایی که من می‌بینم: اثر انگشتم روی صفحه‌ی لپ‌تاپ؛ فنجان قهوه؛ دیواری پر از کابینت‌های چوبیِ آشپزخانه که با توری سیمی پوشیده شده و پر از لیوان، گلدان و کتاب است؛ دفترچه‌ای فنری؛ چند بطری شراب. این‌ها چیزهای واضحی‌اند که دیده می‌شوند.

به احتمال زیاد هر دوی ما در میان معجزاتِ مدرنی مثل الکتریسیته، لوله‌کشیِ داخلی و وای‌فای نشسته‌ایم. تمام این چیزهایی که ما را احاطه کرده‌اند، از جرقه‌ی یک فکر به وجود آمده‌اند، یک ایده، تصوراتِ بدْوی و بی‌شکلِ یک نفر.

هر فیلمی که تابه‌حال دیده‌اید، هر داستانی که شنیده‌اید و هر کتابی که خوانده‌اید، هر موسیقی‌ای که شما را وادار به آوازخواندن یا گریه کرده، مسیری رمزآلود از را جهان نیستی به هستی طی کرده است، از ایده‌ای بی‌شکل تا واقعیتی ملموس. ذهن ما نوعی ماشین خلاقِ جادویی است. ذهن ما محل تولد تجارب بسیار فوق‌العاده‌مان و پیشرفت در تاریخ بشر است. ذهن ما آن چیزی است که قدرت ساخت واقعیت، هم برای ما و هم برای دیگران را به ما می‌دهد. چون...

هر چیزی در دنیای مادی ابتدا ریشه در فکرمان دارد.

ماری فورلئو را بیشتر بشناسیم

ماری فورلئو از سال 1999 مدیر عامل شرکت آموزشی و رسانه‌ای خود است. وی توسط اپرا وینفری به عنوان «رهبر فکری برای نسل بعدی» توصیف شده است. ماری مجری برنامه‌ی به نام خودش است که هم‌اکنون بیش از 47 میلیون بازدید در 195 کشور جهان دارد. ماری فورلئو کارآفرینان، هنرمندان را آموزش می‌دهد تا به دنبال رویاهای خود بروند. او همچنین برنامه‌ی آموزشی خود تحت عنوان B-School را اجرا می کند.

قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
264
مناسب برای
تمامی سنین ، بزرگسال
ناشر
صدای معاصر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!