اگر نفر اول نشوی نفر آخر می شوی

نوشته : گرنت کاردون ترجمه: محمد پارسا خوش صحبت

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع: رقعی
  • نوع جلد: شومیز
  • تعداد صفحات: 171
  • ناشر: انسان برتر
  • مناسب: بزرگسالان
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب

ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

کتاب اگر اول نباشی نفر آخر می شوی به خودی خود یک کتاب پرفروش و تاثیر گذار است که با توجه به نظرات مردم و مقدار فروشش و همینطور نویسنده آن خود مهری بر کارا و خوب بودن این کتاب است .محتوا و مضمون و پیام کتاب برای افرادی که در بدو ورود به بازار هستند و یا مدتی هست که حضور دارند اما دارای ذهنیت درستی درباره بازار و هدف گزاری هایشان نیستند کاملا ساخته و نوشته شده است.برای شمایی که میخواهید بدون نگرانی نسبت به وضعیت مالی خود به زندگی با کیفیت تری بپردازید و نیازمند یک راهنما هستید که بتوانید که به موفق ترین فرد عرصه خود تبدیل شوید این کتاب بدون شک نقش یک معجزه را ایفا خواهد کرد.از این کتاب انتظار روش های میانبر و یک شبه پولدار شدن نداشته باشید و تمام این آرزوهای پوچ را دور ریخته و با ذهنیتی باز و آماده تلاش این کتاب را مطالعه کنید و یاد بگیرید که چگونه از اشتباه کردن و زمین خودن جلوگیری کرده و نسبت به بقیه از یک مزیت برخودار شوید.

محصولات مرتبط

وقت آن است که وارد عمل شوید و به نفر اول کسب و کار خود تبدیل شوید

شما می توانید اول باشید و برای رسیدن به آنجا باید باهوش کار کنید. برای ایجاد این نوع موفقیت ، شما باید به اقدامی بپردازید که همه افراد درباره آن صحبت می کنند.

شما مجبور خواهید بود آنچه را که لازم است انجام دهید و کار خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید. این تنها روشی است که شما را به موفقت خیلی زیادتر از آنچه فکر میکنید خواهد رساند. تلاش سخت در کنار کار با هوشیاری و دقت بالا.

با انجام اقدامات بسیار دقیق و صحیح ، می توانید با هر عقب نشینی اقتصادی مبارزه کنید.این کتاب این روش ها و طریقه ایجاد این ذهنیت جدید تر را به شما آموزش خواهد داد.

نقد کتاب از نظر ما

کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی به خودی خود یک کتاب پرفروش و تاثیر گذار است که با توجه به نظرات مردم و مقدار فروشش و همینطور نویسنده آن خود مهری بر کارا و خوب بودن این کتاب است .

محتوا و مضمون و پیام کتاب برای افرادی که در بدو ورود به بازار هستند و یا مدتی هست که حضور دارند اما دارای ذهنیت درستی درباره بازار و هدف گزاری هایشان نیستند کاملا ساخته و نوشته شده است.

برای شمایی که میخواهید بدون نگرانی نسبت به وضعیت مالی خود به زندگی با کیفیت تری بپردازید و نیازمند یک راهنما هستید که بتوانید که به موفق ترین فرد عرصه خود تبدیل شوید این کتاب بدون شک نقش یک معجزه را ایفا خواهد کرد.

از این کتاب انتظار روش های میانبر و یک شبه پولدار شدن نداشته باشید و تمام این آرزوهای پوچ را دور ریخته و با ذهنیتی باز و آماده تلاش این کتاب را مطالعه کنید و یاد بگیرید که چگونه از اشتباه کردن و زمین خودن جلوگیری کرده و نسبت به بقیه از یک مزیت برخودار شوید.

کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی

کتاب اگر اول نباشی آخر می شوی گرنت 


قطع
رقعی
نوع جلد
شومیز
تعداد صفحات
171
ناشر
انسان برتر
مناسب
بزرگسالان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!