کتاب نامه به لوئیز | لوئیز هی

(جواب ها در خود شما هستند) | نسل نو اندیش

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: لوئیز هی
  • مترجم: مهدی قراچه داغی
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 256
  • ناشر: نسل نو اندیش
  • نوع کاغذ: تحریر سفید
  • شابک: 978-9642367481
  • موضوع و دسته بندی: # خودپروری # معنویت # مجموعه مکاتبات (نامه ها)
  • مناسب برای: تمامی سنین
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
219,000
22%
172,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

کتاب نامه به لوئیز  مجموعه‌ای از نامه‌هایی است که لوئیز هی طی سال‌ها از مردم سراسر جهان دریافت کرده و به آن‌ها جواب داده‌ است. نامه‌ها به موضوعات مختلفی اشاره دارند. تقریباً تمامی کسانی‌که به لوئیز نامه نوشته‌اند، خواسته‌اند که به شکلی خودشان و دنیایشان را تغییر بدهند. در جواب‌ها سعی کرده به آن‌ها کمک کند تا به هدف‌هایشان برسند. لوئیز ال. هی خود را سنگ زیربنایی می‌داند که در مسیر این خودشناسی و خودیابی قرار گرفته‌ است. او فضایی خلق می‌کند که مردم خودشان را دوست بدارند و به این نتیجه برسند، چه انسان‌های اعجاب‌برانگیزی هستند.

محصولات مرتبط

لوئیز ال هی آنچه را که برای زندگی‌تان می‌خواهید با شما در میان می‌گذارد. کتاب نامه به لوئیز مجموعه‌ای زیبا و شگفت‌انگیز از جواب‌های لوئیز ال هی به کسانی‌ست که برای او نامه نوشته و راهنمایی خواسته‌اند.

می‌توانید با توجه کردن به جواب‌های مدیرانه لوئیز ال هی در کتاب نامه به لوئیز (Letters To Louise)، همه جنبه‌های زندگی خود را بهبود بخشید.

این کتاب مجموعه‌ای از نامه‌هایی است که لوئیز هی طی سال‌ها از مردم سراسر جهان دریافت کرده و به آن‌ها جواب داده‌ است. نامه‌ها به موضوعات مختلفی اشاره دارند. تقریباً تمامی کسانی‌که به لوئیز نامه نوشته‌اند، خواسته‌اند که به شکلی خودشان و دنیایشان را تغییر بدهند. در جواب‌ها سعی کرده به آن‌ها کمک کند تا به هدف‌هایشان برسند. لوئیز ال. هی خود را سنگ زیربنایی می‌داند که در مسیر این خودشناسی و خودیابی قرار گرفته‌ است. او فضایی خلق می‌کند که مردم خودشان را دوست بدارند و به این نتیجه برسند، چه انسان‌های اعجاب‌برانگیزی هستند.

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay)، سخنران و مدرس علوم ماورای طبیعت است. او همچنین نویسنده‌ی کتاب‌های پر‌فروش متعددی است و بیش از بیست سال، چهار میلیون انسان را در کشف و استفاده‌ی درست از استعدادشان برای قدرت‌های خلاق و رشد فردی و خود درمانی یاری کرده است.

نامه‌های این کتاب به شکل موضوعی با رعایت ترتیب الفبا (در زبان انگلیسی) مرتب شده است. هر موضوع، فصلی را به خود اختصاص داده و کتاب از نوزده فصل تشکیل شده است. هر فصل با یک مراقبه شروع می‌شود و با عبارات تأکیدی به پایان می‌رسد. هدف این است که درونی قدرتمند پیدا کنید.

فهرست کتاب نامه به لوئیز نوشته لوئیز هی

فهرست مطالب

مقدمه: به قلم لوئیز هی
فصل اول: بدرفتاری
عبارات تأکیدی برای غلبه بر سوءرفتار
فصل دوم: اعتیادات
عبارات تأکیدی مثبت برای غلبه بر اعتیاد
فصل سوم: پیر شدن
عبارات تأکیدی برای سپاسگزاری از فرایند سالمندی
فصل چهارم: مشاغل
عبارات تأکیدی برای پیشرفت شغلی
فصل پنجم: مرگ و سوگ
عبارات تأکیدی برای قبول مرگ و غلبه بر اندوه
فصل ششم: بیماری
عبارات تأکیدی برای غلبه بر بیماری
فصل هفتم: آموزش ـ تحصیلات
عبارات تأکیدی برای رسیدن به هدف
فصل هشتم: مسائل احساسی و عاطفی
عبارات تأکیدی برای رسیدن به سلامت احساسی و عاطفی
فصل نهم: روابط خانوادگی
عبارات تأکیدی برای رفتن به فراسوی مسائل خانوادگی
فصل دهم: فوبیا و ترس‌ها
عبارات تأکیدی برای رهایی از ترس
فصل یازدهم: دوستی
عبارات تأکیدی برای تقویت دوستی
فصل دوازدهم: سلامتی
عبارات تأکیدی برای رسیدن به سلامتی
فصل سیزدهم: کودک درون
عبارات تأکیدی برای مراقبت از کودک درون
فصل چهاردهم: مراقبت از فرزندان
عبارات تأکیدی برای والدین
فصل پانزدهم: موفقیت
عبارات تأکیدی برای موفقیت مالی
فصل شانزدهم: روابط رمانتیک (عاشقانه)
عبارات تأکیدی برای ایجاد روابط سالم عاشقانه
فصل هفدهم: سلامت معنوی
عبارات تأکیدی مثبت برای سلامت معنوی
فصل هجدهم: مباحث زنان
عبارات تأکیدی برای زن‌ها
فصل نوزدهم: متفرقه
نامه‌های جدید به لوئیز

بیوگرافی لوئیز هی  و معرفی کتابهای پرفروش این نویسنده

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay) در شهر لس‌آنجلس به دنیا آمد. ناپدری‌اش فردی خشن بود و همواره او و مادرش را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد. او در سن ۵ سالگی توسط همسایه‌اش مورد تجاوز قرار گرفت و در ۱۵ سالگی در حالی‌که حامله بود دبیرستان را ترک کرد. در ۱۶ سالگی فرزندش را به دنیا آورد. پس از آن به شیکاگو رفت و به شغل‌های کم درآمد پرداخت. در سال ۱۹۵۰ بار دیگر به نیویورک آمد و به عنوان مدل برای سه تن از طراحان مد آنروزها کار کرد که برایش موفقیت آمیز بود. در سال ۱۹۵۴ با یک تاجر انگلیسی به نام «آندرو هی» ازدواج کرد که پس از ۱۴ سال زندگی مشترک، آندرو با زن دیگری ازدواج کرد و او دلشکسته شد.

لوییز ال هی به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه خودیاری و رشد شخصی شناخته شده است. کتاب اول او "شفای تن" در سال ۱۹۷۲ به رشته تحریر درآمد. در آن دوره نظریه رابطه میان ذهن و بدن به تازگی متداول شده بود. در سال ۱۹۸۸ این کتاب مجددا مورد بازبینی قرار گرفت و گسترش یافت و لوییز هی توسط این کتاب پرفروش و اثرگذار در ۳۳ کشور به مردم شناخته شد و این کتاب به ۲۵ زبان در سراسر دنیا ترجمه شد.

در طی دوران آموزش تکنیک‌های شفا و فلسفه مثبت‌نگری توسط لوییز، میلیون‌ها نفر یاد گرفتند که چگونه  آنچه را که در زندگی می‌خواهند خلق کنند و بیشتر از آنچه را که طلب می‌کنند بدست بیاورند که این مسأله شامل سلامت بدن، ذهن و روح نیز می‌شود.

لوئیز. ال. هی آغاز کارش را در سال ۱۹۷۰ در نیویورک بنا کرد، او وارد کلیسا شد و علوم مذهبی را فرا گرفت و در خدمت مذهب قرار گرفت و در کلیسا به یک سخنران محبوب تبدیل شد و بزودی افراد برای مشاوره نزد او می‌آمدند. خیلی زود این مسأله برای او تبدیل به یک کار تمام وقت شد.

بعد از چند سال لوییز شروع به تألیف و گردآوری مرجع کاملی راجع‌به جزییات ذهنی بیماری‌ها نمود و الگوهای فکری مثبتی را ارائه داد تا به کمک آن‌ها بیماری‌ها را از بین بروند و شفا حاصل شود. این مسأله پایه‌ای بود برای کتاب "شفای تن". او به سراسر کشور آمریکا سفر کرد، سمینارها و کارگاه‌هایی راجع به عشق ورزیدن به خود و شفای زندگی برگزار کرد و مقالاتی ارائه نمود.

لوئیز توانست فلسفه شخصی‌اش را در طی دوران ابتلا به سرطانش به مرحله عمل برساند و عملا تجربه کند. او تصمیم گرفت بیش از هر کاری، توجه و تمرکزش را بر عبارات تأکیدی، تجسم، برنامه تغذیه‌ای پاک کننده و روان‌درمانی قرار دهد. بعد از ۶ ماه سرطان او کاملا شفا یافته بود.

در سال ۱۹۸۰، لوئیز دوباره به کالیفرنیا برگشت و آنجا بود که برنامه‌های کارگاه‌هایش را روی کاغذ آورد. در سال ۱۹۸۴ کتاب شفای زندگی او نوشته شد. در این کتاب لوئیز اعتقادات و نظریاتش را راجع به اینکه این اغلب خود ما هستیم که باعث ایجاد مشکلات عاطفی و اختلالات فیزیکی و بیماری در بدنمان می‌شویم و اینکه چگونه می‌توانیم با تغییر فکرمان زندگی بهتری برای خود بسازیم، بیان کرد. کتاب شفای زندگی جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سراسر جهان شناخته شد.

در سال ۱۹۸۵ او با یک گروه حامی شروع به کار کرد؛ کارش را با ۶ مرد مبتلا به ایدز آغاز کرد. در سال ۱۹۸۸ گروه او کاملا رشد یافته بود و برنامه‌های او شامل جلسات هفتگی با حدود ۸۰۰ نفر شرکت کننده می‌شد. او با این کارش یک بار دیگر عشق و حمایت را به جنب و جوش درآورد و مردم به نشانه حمایت از این بیماران، روبان‌های قرمز به سینه‌های خود می‌زدند. در این زمان بود که او کتاب "ایدز" را نوشت: خلق یک اثر مثبت بر پایه تجربیاتی که از این گروه قدرتمند بدست آورد.

لوییز در سال‌های گذشته در رأس موسسه‌ای به‌نام "هی هاوس" قرار داشت؛ یک موسسه انتشاراتی بسیار موفق که آغاز کارش با سرمایه‌ای اندک در اتاق پذیرایی خانه‌ی لوییز بنا شد و به یکی از موفق‌ترین موسسات با فروش بیش از میلیون‌ها کتاب و کاست در سراسر دنیا تبدیل شده است.

در این موسسه افراد الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده دیگری نیز نظیر دکتر وین دایر، جوآن بوریسنکو، و دورین ویرچو و …. همکاری می‌کنند. پیام‌های شفا بخش لوییز، موضوع بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات است. او برنامه‌های تلویزیونی متعدد و موفقی داشته و به سفرهای متعددی رفته است. همچنین در دورانی که سفر نمی‌کرد در منزلش به نقاشی، باغبانی و از زندگی لذت می‌‌پرداخته است.

لوییز هی در ۳۰ آگوست سال ۲۰۱۷ در ۹۰ سالگی فوت کرد.

جملات برگزیده لوئیز ال هی:
- اندیشه‌هایی که انتخاب می‌کنید، تجربه‌های شما را می‌آفریند.
- گذشته را نمی‌توان عوض کرد، اما آینده از اندیشه‌های کنونی ما شکل می‌گیرد.
- هرآنچه از شما بروز می‌کند، به خودتان باز خواهد گشت.
- فرصت‌های طلایی در هر گوشه و کنار منتظر ما هستند.
- در قلب شما آن‌قدر محبت هست که می‌توانید با آن تمام این سیاره را شفا بدهید.
- با خودتان مهربان باشید، دوست داشتن و تأیید خود را آغاز کنید.

پرفروش‌ترین کتاب‌های لوئیز ال هی:
شفای زندگی (You Can Heal Your Life)
شفای بدن (Heal Your Body)
اندیشه‌های دل (Heart Thoughts)
معجزات قرن حاضر (Modern Day Mracles)
شفای قلب‌های شکسته (You Can Heal Your Heart)
زندگی تو را دوست دارد (Life Loves You)
خودتان را دوست بدارید (Love Your Body)
خالق زندگی بی‌نظیری برای خود باشید ( You Can Create An Exceptional Life )
قدردانی (Gratitude: A Way Of Life)
نامه به لوییز (Letters To Louise)
۲۱ روز تا رسیدن به تحول
آفرینش سلامتی (Loving Yourself To Great Health)


نویسنده
لوئیز هی
مترجم
مهدی قراچه داغی
قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
256
ناشر
نسل نو اندیش
نوع کاغذ
تحریر سفید
شابک
978-9642367481
موضوع و دسته بندی
# خودپروری
# معنویت
# مجموعه مکاتبات (نامه ها)
مناسب برای
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!