می توانی اگر بخواهی | جول اوستین

هشت ویژگی انکار ناپذیر یک برنده

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: شومیز / رقعی
  • تعداد صفحات: 168
  • ناشر: آبشامه
  • مناسب برای: تمامی سنین
تعداد
نوع
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب

ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

معرفی کتاب می‌توانی اگر بخواهی جول اوستین ، کتاب می توانی اگر بخواهی ، اثر ارزشمند کشیش و سخنران انگیزشی جول اوستین است. این اثر در سال 2015 چاپ شد و به یکی از پرفروش ‌ترین و محبوب ‌ترین کتاب ‌های اوستین تبدیل گشت.نویسنده در این اثر، به صورت کامل درباره‌ ی قدرت کلام و خواستن‌ هایی که بر زبان می ‌آورید صحبت می‌ کند. زیرا توانایی هایی که از زبان شما خارج می ‌شوند، موفقیت و یا شکست را برایتان همراه می‌ آورند.

محصولات مرتبط

معرفی کتاب می‌توانی اگر بخواهی

با کتاب می‌توانی اگر بخواهی نوشته‌ی جول اوستین، می‌آموزید که چگونه توانایی‌های درونی خود را پیدا کنید، به هوش خود اعتماد داشته باشید و مهم‌تر از همه، خود را دست کم نگیرید. این کتاب که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد، به شما نوید موفقیت و روزهای بهتری را می‌دهد.

درباره‌ی کتاب می‌توانی اگر بخواهی:

اگر واقعاً تمایل دارید به فرد موفقی در زندگی تبدیل شوید و به خواسته‌ها‌ی خود برسید، کتاب می‌توانی اگر بخواهی (You Can You Will) هشت ویژگی مشترک افراد موفق را با شما در میان می‌گذارد و کمکتان می‌کند تا به نهایت توانایی‌ها و استعدادهای خود دست پیدا کنید و به همان شخصی تبدیل شوید که از ابتدای امر برای آن ساخته شده‌اید.

راهکارهایی که جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب حاضر ارائه می‌دهد بارها و بارها بر روی افرادی با شرایط مختلف آزمایش شده و همواره نتایج مطلوبی داشته‌اند.

نویسنده در کتاب می‌توانی اگر بخواهی تأکید می‌کند که بیشتر اوقات انسان‌ها خود را دست کم می‏‌گیرند، اجازه می‎دهند شک و تردید بر آن‌ها پیروز شود یا این‌که حرف‌های تلخ و ناامیدکننده‌ی اطرافیان آن‌ها را قانع می‎کند که در جایگاهی که هستند باقی بمانند و به عنوان فردی متوسط به حیات خود ادامه می‌دهند. اما جول اوستین نمی‌گذارد این اتفاق برای شما رخ بدهد؛ برای موفقیت در مسیر زندگی فقط کافی است کتاب حاضر را با دقت بخوانید و به گفته‌های این مربی مشهور و با ایمان عمل کنید.

کتاب می‌توانی اگر بخواهی مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های موفقیت شخصی علاقه‌مند هستید و دوست دارید که تغییری در مسیر زندگی خود ایجاد کنید، این کتاب جذاب برای شما مناسب است.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم:

او با نام کامل جول اسکات اوستین (Joel Scott Osteen) در سال 1963 به دنیا آمد و به عنوان نویسنده، واعظ و کشیش شناخته می‌شود. اوستین تاکنون هفت کتاب پرفروش نیویورک تایمز را نوشته است و در آثارش به دیگران کمک می‌کند تا به درک عمیقی به خود، خداوند و هستی برسند.

از میان سایر آثار این کشیش می‌توان به مواردی مانند قدرت من هستم، غلبه بر خستگی، زندگی بدون وابستگی، رستگاری در تاریکی، درخواست بزرگ داشته باشید، قدر خودتان را بدانید، چگونه به کسی به راحتی وابسته نشویم، نسخه بهتر خودت، تفکر در سطحی بالاتر و... اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب می‌توانی اگر بخواهی:

- اگر تصمیم داری برنده شوی، که البته به خاطر همین هم آفریده شده‌ای، باید بی‌باک و جسور باشی.
- تو باید این واقعیت را بپذیری که نمی‌توانی همه را راضی نگه‌داری.
- از همان ابتدا آموختم برای خشنود کردن خداوند، خواه، ناخواه باید عده‌ای را ناامید کنم.
- کتاب آسمانی درباره کسانی سخن می‌گوید ‌که تایید مردم را بیشتر از تشویق خداوند دوست دارند.
- هر شخصی نظری دارد. اگر بخواهی همه را راضی نگه داری، تنها فردی که خوشحال نخواهد بود، خودت هستی.
- تعداد زیادی از مردم، شادی خود را فدای شاد کردن دیگری می‌کنند.
- به جای ماندن در آن کانال منفی، به سراغ کانال پیروزی خود برو.
- بعضی از مردم شادمان نیستند، چرا‌که همه اشتباهاتی که از سال 1927 انجام‌داده‌اند را به خاطر می‌آورند.
- خدایا، تو در گذشته حمایتم کرده‌ای، می‌دانم که اکنون هم یاری‌ام می‌کنی.

در بخشی از کتاب می‌توانی اگر بخواهی می‌خوانیم:

یک زن جوان به نام ریچل اسمیت در سال 2007 دختر شایسته ایالات متحده آمریکا شد. او دختر روشنفکری‌است که به منظور حمایت از کودکان محروم دور دنیا سفر کرده‌است، همان سال، او در رقابت دختر شایسته جهان شرکت کرد. وقتی که داشت به سمت صحنه قدم برمی‌داشت، در مراسمِ رقابتِ لباس رسمی، پایش لیز خورد و به پشت روی زمین افتاد.

میلیون‌ها انسان از سراسر جهان در حال تماشا بودند. بسیار شرمسار شد. به سرعت بلند شد و با لبخندی در چهره ایستاد. حضار از این مسأله چشم‌پوشی نکردند. عده‌ای مسخره‌کردند، خندیدند و هو کردند. بسیار تحقیر آمیز بود.

برخلاف آن سقوط، ریچل جزء پنج نفر انتخاب شد. او باید بر سر صحنه می‌رفت و سؤالی را که به شکل تصادفی از یک کلاه بیرون می‌آمد، جواب می‌داد. او دوباره به روی استیج قدم ‌گذاشت، همان‌ نقطه‌ای که بیست دقیقۀپیش لیزخورده بود. یک سؤال از داخل کلاه بیرون ‌کشید، درحالی ‌که میلیون‌ها انسان او را تماشا می‌کردند. سؤال این بود: «اگر بتوانی یک لحظه از زندگی‌ات را دوباره تکرار کنی، کدام لحظه را انتخاب ‌خواهی‌کرد؟»

او اندکی ‌پیش خجالت‌آورترین صحنۀ زندگی‌اش را تجربه کرده‌بود. چه‌تعداد از ما می‌گفتیم: «من دوست دارم لحظه‌ای که بر روی این ‌صحنه بر زمین افتادم را دوباره تکرار کنم. من دوست‌دارم آن ‌را باز هم انجام دهم.»

قطع / نوع جلد
شومیز / رقعی
تعداد صفحات
168
ناشر
آبشامه
مناسب برای
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!