کتاب قورباغه را ببوس ؛ برایان تریسی

تبدیل افکار منفی به افکار مثبت | ترجمه : دکتر فرزام حبیبی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 170
  • مناسب برای: تمامی سنین
  • ناشر: لیوسا
  • نوع کاغذ / نوع صحافی: تحریر سفید / چسب گرم
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب

ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

معرفی "کتاب قورباغه ات را ببوس" نوشته "برایان تریسی" ؛ این کتاب مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های ساده اما قدرتمند را یاد خواهید گرفت که می‌توانید فوراً بکار بگیرید تا تفکر منفی را به تفکر مثبت و هر مشکلی در زندگیتان را به فرصت تبدیل کنید.کتاب قورباغه‌ات را ببوس (Kiss That Frog) بر اساس 5 هزار صحبت و سمینار با بیش از پنج میلیون تماشاچی در پنجاه‌ و‌ هشت کشور توسط برایان تریسی (Brian Tracy) و بیش از چند هزار ساعت کار در زمینه مشاوره و روانشناسی توسط کریستینا تریسی (دختر برایان) تهیه شده است.به نظر می‌رسد که تقریباً همه‌ی افراد یک یا بیشتر از یک مانع دارند که آن‌ها را از اینکه شخصی کاملاً شاد، سالم و خوشحال باشند که هر روز جدید را با هیجان و انتظار دنبال می‌کند، باز می‌دارد.این کتاب توسط دکتر فرزام حبیبی ترجمه و توسط انتشارات لیوسا روانه بازار شده است.

محصولات مرتبط

برایان تریسی را بیشتر بشناسیم

بیوگرافی بریان تریسی  یکی از مشهورترین و توانمندترین  نویسنده و سخنرانان دنیا


برایان تریسی (Brian Tracy) یکی از تواناترین و معروف‌ترین سخنرانان دنیا است.

 فردی موفق با مسیری پر فراز و نشیب در زندگی که می‌تواند برای هرفردی انگیزه بخش باشد.

بریان تریسی نویسنده‌ خلاقی است که در زندگی خود تجربه‌های زیادی کسب کرده است.

 از پرفروش‌ترین آثار او می‌توان به کتاب “قورباغه ات را قورت بده” اشاره کرد. 

سخنرانی‌های انگیزشی تریسی در زمینه‌ کشف استعدادها و تقویت پتانسیل‌های شخصی، الهام بخش هزاران نفر در نقاط مختلف جهان بوده است. اغلب سمینار‌ها و کتاب‌های وی حول موضوعات تقویت انگیزه، تعیین اهداف، تمرکز ذهن و مدیریت زمان متمرکز شده‌اند. با مطالعه‌ زندگی شخصی و حرفه‌ای این نویسنده، تاجر و سخنران موفق می‌توانید با ابعاد شخصیت او بیشتر آشنا شوید.


تولد و سال‌های کودکی برایان تریسی

بیان تریسی در کودکی

برایان تریسی زاده شارلوت تاون در جزیره‌ پرنس ادوارد کانادا، سال ۱۹۴۴ میلادی است. وی در خانواده‌ای با ناتوانی‌های مالی به دنیا آمد. با وجود این، خانواده‌ تریسی انسان‌هایی اخلاق مدار و درستکار بودند.  شنیدن مداوم جملاتی همچون “پول نداریم” و “ما نمی‌توانیم هزینه‌ آن را بپردازیم”  برایان کوچک را در این فکر فرو می‌برد که چرا کیفیت زندگی پایین‌تری نسبت به دیگران دارند. در نهایت، این ابهامات، دغدغه‌ها و نیازهای زندگی او را ناچار به ترک تحصیل در دوران دبیرستان نمود. او در این مرحله از زندگی برای کسب درآمد به کارهای مختلفی مشغول شد. شستن ظروف و نظافت در هتل‌ها و رستوران‌ها، کار در کارخانه‌ چوب‌بری و کار فصلی در مزارع از جمله مشاغل طاقت‌فرسایی بود که برایان به آن‌ها روی آورده بود.

زندگی شخصی برایان تریسی

تریسی در سال ۱۹۷۹ با همسرش باربارا تریسی ازدواج کرد. این زوج هم اکنون دارای چهار فرزند هستند و در سن دیگو در ایالت کالیفرنیا اقامت دارند.


برایان تریسی و سفرهای دور دنیا

بریان تریسی و سقرهای دور دنیا

در اوایل جوانی، برایان ۲۰ ساله که به قدر کافی زندگی نکرده بود، دل به دریا می‌زند و با پس‌اندازی که از کارهای روزانه جمع کرده بود، تصمیم به مسافرت می‌گیرد. او که همیشه رویای سفر داشت، برای اولین بار در زندگی خود پا به آمریکای شمالی گذاشت و پس از سفر در سراسر این مناطق، به سمت قاره‌ اروپا حرکت کرد. کار در کشتی­‌های باری او را با بسیاری از نقاط مختلف دنیا آشنا کرد. کشورهای فرانسه تا اسپانیا و تنگه‌ جبل الطارق را با دوچرخه پیمود و سپس به سمت کشورهای آفریقایی حرکت کرد. برایان در سال­‌های جوانی بیش از سن خود آموخت و با افراد زیادی آشنا شد. پروفسور آلبرت شوایتزر از بزرگانی بود که در سفر به آفریقای جنوبی با وی همسفر شد. در طول این سال­ها برایان زندگی پرفرازو نشیبی داشت و حتی بارها از خطر مرگ نجات یافت. برایان جوان پس از دو سال زندگی در ژوهانسبورگ بازهم پا در مسیر پرهیجان سفر نهاد. او مدت کوتاهی در لندن مشغول به کار شد و راه خود را به سمت مناطق اروپا و خاورمیانه در پیش گرفت. پس از سفر به کشورهای هند، مالزی و سنگاپور به تایلند رسید و به مدت دوسال در این کشور کار کرد.

تغییر مسیر زندگی

برایان تریسی در طول این سال‌ها به بیش از ۸۰ کشور دنیا سفر کرد و در نهایت پس از گذر از سفرهای طولانی و طاقت­ فرسا شغل فروشندگی را انتخاب کرد. برای فروشندگی دیگر نیازی به سفر و کار در نقاط مختلف دنیا نداشت و این، کار را برای او راحت‌تر کرده بود. درآمدی که از این شغل عایدش می‌شد، به نسبت بهتر بود؛ اما بازهم برای برایان راضی کننده نبود. در واقع او همیشه خود را با بهترین‌ها مقایسه می‌کرد و سعی در پی بردن به راز موفقیت آن‌ها داشت. در نهایت پاسخ سوال خود که چرا دیگران از من جلوتر هستند، را این‌گونه یافت: “‌چون آن‌ها از روش‌های دیگری استفاده می‌کنند. “حال، برایان هدف خود را تعیین کرده بود؛ “کسب عنوان موفق‌ترین فروشنده”

بهره‌مندی از تجارب افراد موفق

برایان برای موفقیت در فروش‌، هرآنچه را که در توان داشت، به کار گرفت. او در این مسیر با افراد موفق بسیاری مشورت کرد و به طور مستمر در این زمینه به مطالعه پرداخت. در نهایت پس از زمان کوتاهی درآمد حاصل از فروشش به میزان قابل توجهی افزایش یافت. تلاش‌های برایان تا جایی ادامه یافت که در نهایت عنوان بهترین مدیر فروش را کسب کرد. تسلط بالا در امر فروش، او را به سمت مشاغل حرفه‌ای‌تری نظیر توسعه‌ املاک، تجارت و بازاریابی سوق داد. اشتیاق و تلاش برایان در این مسیر او را به منصب مدیرعاملی یک شرکت توسعه با دارایی ۲۶۵ میلیون دلار  و فروش سالیانه ۷۵ میلیون دلار رساند.

یادگیری از بهترین‌­ها

روحیه‌ کنجکاو و خستگی‌ناپذیر برایان تریسی از او شخصیتی ساخته که در تمام مدت زندگی خود درحال یادگیری بوده است. او در بسیاری از زمینه‌ها به طور مداوم در حال مطالعه است. تاریخ، اقتصاد، فیزیولوژی، روانشناسی و بسیاری مباحث دیگر از علایق برایان است. به عقیده­ی او هیچ عاملی نمی‌تواند او را از یادگیری بازدارد.


برایان تریسی:

“انسان در هر سنی و موقعیتی از زندگی که قرار دارد، می‌تواند زندگی خود را تغییر دهد.”


این جمله‌ معروف تریسی، خود محرکی بود تا برایانی که در نوجوانی تحصیلات دبیرستان را رها کرده بود، در ۳۰ سالگی در یکی از معتبرترین دانشگاه‌های عصر خود، به ادامه تحصیل بپردازد. برایان تریسی تحصیلات خود را از سر گرفت و از دانشگاه آلبرتا در رشته‌ مدیریت فارغ التحصیل شد. پس از این دوره، مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز از دانشگاه کلمبیا دریافت نمود. در نهایت در سال ۱۹۸۱تصمیم گرفت هرآنچه را که آموخته است، در قالب یک سیستم جامع خودیاری برای رسیدن به موفقیت در اختیار دیگران قرار دهد؛ ایده‌ای که پس از شرکت در سیمنارهای متعددِ بدون بازده، نامفهوم و توخالی به وجود آمد. هر فردی که در زندگی به دنبال موفقیت است، محال است با کتاب‌ها و سیمنارهای برایان تریسی غریب باشد. در واقع او تجربیات خود را که حاصل خلاقیت‌ها، تصحیح و انجام خطاهای پی در پی، مطالعات و سخت کوشی‌های مداوم است، در اختیار هرفردی که خواهان موفقیت باشد، قرار می‌دهد.

این مطلب را حتما بخوانید:  زندگی نامه کارل بنز پدر خودروسازی جهان

وی در حال حاضر رئیس و مدیر عامل شرکت بین‌المللی “برایان تریسی” است که در سال ۱۹۸۴ آن را تاسیس نمود. دفتر مرکزی این شرکت در سن دیگو ایالت کالیفرنیا است. پیش از این در شرکت دیگری در سِمت مدیر عامل در زمینه‌های فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری و توسعه‌ املاک و مستغلات فعالیت داشت. کار و فعالیت مستمر در بیش از ۱۰۷ کشور دنیا به مدت ۳۰ سال، تجربیات موفقی را برای او رقم زده است.

راز موفقیت برایان تریسی

راز موفقیت بریان تریسی

موفقیت برایان تریسی معادله‌ای ساده دارد؛ “مطالعه کنید، گوش دهید، به طور مداوم یاد بگیرید و رشد کنید. اگر بخواهید، می‌توانید هرچیزی را یاد بگیرید.” وی در طول ۵۰ سال این روال را تکرار کرد تا در نهایت به جایگاهی که امروز در آن قرار دارد، رسید. سه ساعت مطالعه در روز، یکی از فعالیت‌های دائمی او محسوب می‌شود. به گفته برایانتریسی، او زمانی به فلسفه‌ زندگی پی برد که در سخت‌ترین شرایط زندگی قرار گرفته بود. او پیشتر، بر این باور بود که زندگی هر فرد از پیش مقدر شده است و انسان کنترلی بر آن ندارد. با این حال، روزی از خواب بیدار شد و دریافت تنها کسی که می‌تواند او را نجات دهد، خودش است. سال‌ها بعد او کتابی شگفت‌انگیز با عنوان “بهانه ممنوع” نوشت که ایده‌‌اش را از آن روزها نشات گرفته بود. این کتاب تا کنون هزاران نفر از طرفداران خود را متحول کرده است.


معروف‌ترین آثار برایان تریسی


در سال ۱۹۸۸ برایان تریسی چکیده‌ تجربیات خود در زمینه‌ فروش را در اولین کتاب خود با عنوان روانشناسی فروش به چاپ رساند. این کتاب مجموعه‌ای از ایده‌ها و استراتژی‌ها را برای صاحبان مشاغل بیان‌ می‌کند تا بتوانند فروش خود را به بهبود دهند. سال ۲۰۰۱ سال پر رونقی در نگارش برای برایان تریسی بود. کتاب “۲۱ رمز موفقیت میلیونرهای خود ساخته”، با موضوع “چگونه استقلال مالی خود را سریع‌تر و ساده‌تر از آنچه تصور می‌کنید، به‌دست آورید؟”، از جمله کتاب‌های موفق سال بود. این کتاب در ۲۱ فصل، مجموعه‌ای از ایده‌های انگیزشی، سوالات و تمرینات مرتبط را برای خوانندگان فراهم نموده است. در همان سال کتاب “قورباغه را قورت بده” منتشر شد. کتابی که اگرچه نسبت به “۲۱ رمز موفقیت میلیونرهای خودساخته” مورد استقبال کمتری قرار گرفت، اما همچنان از پرطرفدارترین کتاب‌های روانشناسی موفقیت محسوب می‌شود. این کتاب هم دارای ۲۱ فصل است که هر فصل تکنیک خاصی برای عکس العمل در وضعیت‌های مختلف را ارائه می‌دهد. کتاب دیگری با نام “اهداف” در سال ۲۰۰۳ توسط این نویسنده به چاپ رسید. این کتاب هفت عنصر اصلی تعیین هدف را معرفی و ۱۲ مرحله برای انجام این عناصر را بیان می‌کند.

از دیگر کتب تریسی که بسیار مورد توجه قرار گرفت، “بهانه تراشی ممنوع” بود. این کتاب قدرت نظم و انضباط در بهبود زندگی شخصی، مالی و تجاری را در ۲۱ فصل به روشنی بیان می‌کند. “درآمدی که ارزشش را دارید، کسب کنید” در سال ۲۰۱۲ به چاپ انبوه رسید. به عقیده‌ تریسی، این کتاب، کتاب مقدس برای پیشرفت در حرفه و تجارت است و باید از آن تبعیت کنید. در سال ۲۰۱۶ برایان تریسی در کتاب “موفقیت شخصی” برای مخاطبانش توضیح می‌‌دهد که چگونه از توانایی‌ها و استعدادهای خود آگاه می‌شود و در راه رسیدن به موفقیت گام برمی‌دارد. کتاب‌های “رموز اعتماد به نفس در کار و زندگی”، “۱۲۰ قانون برایان تریسی”، “فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند” و “رازهای رسیدن به استقلال مالی” از جمله مهم‌ترین تالیفات این نویسنده‌ بزرگ هستند. در واقع اگر در مسیر شغلی و زندگی خود به مشاوره و انگیزه نیازمندید، کتاب‌های و فایل‌های سخنرانی تریسی می‌تواند انگیزه بخش شما باشد.

تاثیر مثبت اندیشی در تصمیم‌گیری

به عقیده‌ او، تفکرات مثبت و منفی بر تعیین اهداف تاثیر گذار خواهند بود. از این‌رو فرد باید قدرت کنترل احساسات و هیجانات آنی را داشته باشد. او معتقد است افکار و احساسات منفی ذهن را خاموش می‌کند و نتیجه‌ آن چیزی جز قضاوت‌های ضعیف و تصمیم گیری‌های اشتباه نخواهد بود. هر فردی در مسیر رسیدن به موفقیت، باید به طور واضح اهداف خود را مشخص کند و مسئولیت تصمیمات خود را بپذیرد. در واقع برایان به مخاطب نشان می‌دهد که اگر عادات و الگوهای ذهنی اشتباه خود را تغییر دهد، شاهد ابعاد متفاوت‌تر و بهتری از زندگی خواهد بود. وی از معدود نویسندگانی است که موفق شده نظریه‌های خود را در نقاط مختلف دنیا گسترش دهد. برایان بیش از ۲۲ شغل را در ۱۰۷ کشور جهان تجربه کرده است. وی به کمک تجارب شخصی و استفاده از روش‌های اثبات شده، موفق به ارائه‌ راهکارهای کلیدی به بسیاری از افرادی است که در مسیر موفقیت قرار دارند.

جنبه‌های ممتاز شغلی

رویکرد پویای برایان تریسی برای یادگیری، بیش از ۵ میلیون نفر در سراسر آمریکا، کانادا و ۵۵ کشور دیگر را تحت تاثیر قرار داده است. سخنرانی‌های او سالانه به طور میانگین ۲۵۰ هزار مخاطب دارد. علاوه بر این، بیش از ۱۰۰۰ شرکت موفق در دنیا از مشاوره­های وی بهره می‌برند. تریسی در حال حاضر مدیرعامل شرکت خود “کمپانی برایان تریسی” است؛ مرکزی که در آن راهکارهای تمرکز برای دستیابی به اهداف شخصی و تجاری با استفاده از روش‌هایی سریع و کارآمد در زمان مناسب، به مخاطبان آموزش داده می‌شود. در کنار این موفقیت­ها، برایان تریسی مولف بیش از ۴۵ کتاب است که به ده‌ها زبان زنده‌ دنیا ترجمه و منتشر شده‌اند. همچنین بیش از ۳۰۰ بسته‌ آموزشی صوتی و تصویری در رابطه با موضوعات مختلف روانشناسی پیشرفت را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای تریسیاین بود: تاسیس دانشگاه برای آموزش علاقه‌مندانی که به دنبال استقلال مالی و پیشرفت هستند.


نظر دیگران درباره‌ برایان تریسی

مارک ویکتور هانسن نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی درباره‌ برایان تریسی چنین می‌گوید:

اگر می‌خواهید یک سخنران بزرگ و الهام بخش شوید، باید از بهترین‌های این حرفه بیاموزید. برایان تریسی یک فوق ستاره است. او با شما قدم به قدم همراه است و به شما می‌آموزد که در دنیای تجارت چگونه صحبت کنید. در واقع هیچ‌کس نمی‌تواند بهتر از برایان این کار را انجام دهد. جیم کتکارت نویسنده‌ معروف آمریکایی نیز در‌باره‌ وی چنین می‌گوید: “موفقیت شخصی” و “برایان تریسی” به یک معنا هستند. برایان تنها فردی است که می‌تواند به بهترین شکل ممکن مسیر رسیدن به موفقیت را به مخاطبش نشان دهد. اگر به شما توصیه‌ای می/کند، حتما آن را انجام دهید. چرا که برایان به خوبی می‌داند در مورد چه چیزی صحبت می‌کند.

جملات ارزشمند برایان تریسی

  • افراد موفق همواره در تلاش برای کمک به دیگرانند. افراد ناموفق در این فکرند که؛ این چه سودی برایم دارد؟
  • نکته‌ اصلی موفقیت این است که ذهن‌مان را بر روی اهداف خود متمرکز کنیم، نه بر روی چیزهایی که از آن‌ها می‌ترسیم!
  • هر آنچه را که برای مقابله با جهان نیاز دارید، درون خود دارید.
  • هرگاه چیزی یاد می‌گیریم باید به نحوی مناسب، دیگران را در مورد آن قانع کنیم. اگر بتوانید الگوی خوبی برای دیگران باشید، می‌توانید به درستی به آنان آموزش دهید.
  • هرگاه تصور می‌کنید به بن‌‌بست رسیده‌اید، به خود بگویید، این فرصتی برای یک تغییر بزرگ است. در این مرحله کافیست تصمیم به تغییر بگیرید و طبق آن عمل کنید. چند ماه بعد افراد زیادی به سراغتان خواهند آمد و راز موفقیت شما را سوال می‌کنند.

قانون‌های ارزشمند زندگی برایان تریسی

برایان تریسی از ۲۰ قانونی که زندگیش را متحول کرده سخن می‌گوید و به اعتقاد او لازمه‌ هر تغییر بزرگی در زندگی افراد، پیروی از این قوانین است. در ادامه خلاصه‌ای از این قوانین مطرح شده است:

۱- قانون ارزش‌ها

آنچه که انسان را در مسیر پیشرفت و یا پسرفت در زندگی قرار می‌دهد، باور به ارزش‌هاست.

۲- قانون عادت

عادت‌ها بیشترین سهم اَعمال بشر را شامل می‌شوند. اگر این عادت‌ها غیر مفید باشند، فرد را به عقب می‌کشند. بنابراین انتخاب عادت‌های مفید به‌طور غیر ارادی فرد را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد.

۳- قانون انتخاب

شما در هر مرحله و جایگاهی که اکنون قرار گرفته‌اید، نتیجه‌ای از انتخاب‌های خودتان بوده و عوامل دیگر تاثیر جزئی در آن داشته است. بنابراین آینده‌ شما نیز متاثر از انتخاب‌های امروز شماست. انسان با انتخاب‌های صحیح و اصولی می‌تواند کنترل زندگی خود را به دست بگیرد.

۴- قانون تغییر

هر انسانی در مسیر زندگی خود نیاز به تغییر دارد. اگر در مسیر درستی قرار دارد نیز بازهم نیاز به تغییر جهت به سمت مسیرهای موفق‌تر خواهد داشت. در غیر این صورت یکنواختی عامل تخریب افکار فرد خواهد بود.

۵- قانون مسئولیت

اولین و مهم‌ترین نکته در مسیر پیشرفت، پذیرفتن مسئولیت انتخاب‌ها و تصمیماتی است که گرفته‌اید.

۶- قانون پاداش

قانون عمل‌ و عکس‌العمل برای همه‌ ما آشناست. به عبارتی هر کاری که شما انجام می‌دهید، نتیجه‌ آن به خود شما برمی‌گردد.

۷- قانون تکرار

لازمه‌ یادگیری، تمرین و تکرار مداوم است. سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مسائل هم با صبر و تکرار مداوم قابل یادگیری هستند.

۸- قانون افکار و احساسات

کنترل احساسات در شرایط پیچیده بسیار حائز اهمیت است. این افکارِ شما هستند که زندگی‌تان را رهبری می‌کنند. بنابراین با تزریق افکار مثبت به ذهن خود، اراده‌‌تان را قوی‌تر و مسیر دستیابی به موفقیت را هموارتر کنید.

۹- قانون انطاف پذیری

اگرچه پافشاری بر هدف مهم است، اما انعطاف‌پذیری در مسیر رسیدن به آن اهمیت بیشتری دارد. این اصل به شما کمک می­کند که در صورت رسیدن به بن‌بست، راه دیگری را برگزینید.

کلام آخر

نام برایان تریسی امروزه به عنوان نمادی از موفقیت در زندگی و تجارت مطرح است. ثروت، دانش و خِرَد او نیز طی سالیان افزایش یافته است. تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، ورق زندگی او را برگرداند و به یک رهبر جهانی مبدل ساخت. برایان مسیری راهی را طی کرده است که هرکسی جرات و توان عبور از آن را ندارد. بدیهی است که تجربیات او از ارزشمندترین هدایایی است که می‌توان به یک فرد بخشید. فلسفه‌ زندگی برایان ساده است: یاد بگیرید و از آن استفاده کنید. این‌گونه می‌توانید مشکلات را حل کنید، از هر مانعی عبور کرده و به هدف خود برسید. مسئله‌ای که صدها کتاب و فایل صوتی و تصویری برای بیان آن به شکل‌های مختلف، در سراسر جهان منتشر شده است.

معرفی کتاب قورباغه‌ات را ببوس

در کتاب قورباغه‌ات را ببوس اثر برایان تریسی و کریستیانا تریسی، مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های ساده اما قدرتمند را یاد خواهید گرفت که می‌توانید فوراً بکار بگیرید تا تفکر منفی را به تفکر مثبت و هر مشکلی در زندگیتان را به فرصت تبدیل کنید.

کتاب قورباغه‌ات را ببوس (Kiss That Frog) بر اساس 5 هزار صحبت و سمینار با بیش از پنج میلیون تماشاچی در پنجاه‌ و‌ هشت کشور توسط برایان تریسی (Brian Tracy) و بیش از چند هزار ساعت کار در زمینه مشاوره و روانشناسی توسط کریستینا تریسی (دختر برایان) تهیه شده است.

به نظر می‌رسد که تقریباً همه‌ی افراد یک یا بیشتر از یک مانع دارند که آن‌ها را از اینکه شخصی کاملاً شاد، سالم و خوشحال باشند که هر روز جدید را با هیجان و انتظار دنبال می‌کند، باز می‌دارد.

قورباغه‌ی زندگی شما چیست که پیش از بدست آوردن تمام آنچه را که برای شما ممکن است، باید آن را ببوسید؟ تجربه‌های منفی زندگیتان کدامند که باید آن‌ها را بپذیرید تا به آن‌ها رسیدگی شود و آنها را می‌توانید استفاده کنید تا خودتان را به شگفت‌انگیزترین شخص ممکنه تبدیل کنید؟

شما اینجا، روی این کره خاکی هستید تا کاری خارق‌العاده با زندگیتان انجام دهید، تا خوشحالی و لذت، ارتباطات عالی، سلامتی در سطح خوب، موفقیت کامل و رضایت کامل را تجربه کنید. پس، چه چیزی مانع شما می‌شود؟ چراهم اکنون زندگی رویایی‌تان را ندارید؟ چه چیزی مانع شما می‌شود؟

اگر می‌خواهید دلیل شادی یا ناراحتی، موفقیت یا عدم موفقیت، پیروزی یا شکست خود را بدانید، بروید و به نزدیکترین آینه نگاه کنید. جواب آنجاست. کیفیت تفکراتتان درباره‌ی کسی که در آینه می‌بینید به طور گسترده‌ای کیفیت زندگیتان را تعیین می‌کند. اگر دیدگاهتان را نسبت به خودتان تغییر دهید، زندگیتان را به سرعت تغییر می‌دهید.

جملات برگزیده کتاب:
- هیچ چیزی وجود ندارد، تنها فکر است که آن را به وجود می‌آورد.
- باور به قدرت بالقوه و نامحدودتان کلید اصلی برای تبدیل شدن به آنچه که واقعاً توانایی آن را دارد، می‌باشد.
- تنها چیزی که کنترل کامل بر آن دارید تفکرات و زندگی درونیتان است.
- هر آنچه که در گذشته در زندگی برای شما رخ داده است، آمادگی برای زندگی شگرفی است که در آینده پیش رویتان قرار دارد.
- آرزوهای کوچک نداشته باشید، تنها آرزوهای بزرگ هستند که قدرت به حرکت واداشتن ذهن بشر را دارند و شما نیز نباید آرزوهای کوچک داشته باشید.

در بخشی از قورباغه‌ات را ببوس می‌خوانیم:
انکار یا خودداری از مواجهه با حقیقت یا واقعیت وضعیت خود یا دیگری، عامل اصلی استرس، اضطراب، احساسات منفی و حتی بیماری‌های جسمی و ذهنی است. پذیرش نقطه مقابل انکار است. وقتی فرد یا موقعیتی را در خانه یا محل کار همانگونه که هست می‌پذیرید و قبول می‌کنید که تغییر نخواهد کرد و بر اساس این موضوع عمل کنید، بخش عمده استرس ایجاد شده در این وضعیت از بین می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: هفت حقیقت دربارۀ شما
فصل 2: شاهزادۀ خوش قیافه‌تان را تصور کنید
فصل 3: رو در رو با قورباغه‌تان مواجه شوید
فصل 4: حوض پر از قورباغه‌های زشت را تمیز کنید
فصل 5: باتلاق را خشک کنید
فصل 6: از بچه قورباغه‌ها تا قورباغه‌ها
فصل 7: در جستجوی زیبایی‌های قورباغه‌ها باشید
فصل 8: با اطمینان به جلو حرکت کنید
فصل 9: بر قورباغه‌های زشتتان بوسه‌ی خداحافظی بزنید
فصل 10: از قورباغۀ خود توقع بهترین‌ها را داشته باشید
فصل 11: گذشته را رها کنید
فصل 12: هفت کلید برای داشتن شخصیت مثبت


قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
170
مناسب برای
تمامی سنین
ناشر
لیوسا
نوع کاغذ / نوع صحافی
تحریر سفید / چسب گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!