کتاب مدیریت بحران | برایان تریسی

چگونه بحران های زندگیمان را مدیریت کنیم | ترجمه : فاطمه محمدی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نویسنده: برایان تریسی
  • ترجم: فاطمه محمدی
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 169
  • ناشر: بیان/اشکذر
  • نوع کاغذ / نوع صحافی: تحریر سفید / چسب گرم
  • موضوع و دسته بندی: 🔵 روانشناسی 🟠 توسعه فردی
  • مناسب برای: تمامی سنین
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
125,000
32%
85,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

معرفی "مدیریت بحران" نوشته "برایان تریسی" ؛ برایان تریسی کارشناس موفقیت در کتابی قابل فهم ، مختصر و مفید و به زبان ساده به شما آموزش می دهد که در مواقع بحران چگونه آنرا مدیریت کنید و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنید. تنها راهی که می‌تواند به شما در شناخت استعداد واقعی‌تان و رسیدن به آنچه که توانایی آن‌را دارید، کمک نماید، اقدام مؤثر در لحظات بحرانی است. تنها وسیله شما برای رسیدن به اهدافتان، واکنش مؤثر در برابر بحران‌های غیرقابل اجتناب زندگی روزمره است.

محصولات مرتبط

کتاب مدیرت بحران اثر برایان تریسی 

این کتاب شامل 21 فصل و مجموعه ای از روشهای اثبات شده برای مدیریت بحران های موجود در زندگی است. این کتاب به شما آموزش می دهد که در مواقع بحران چگونه آنرا مدیریت کنید و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنید. تنها راهی که می‌تواند به شما در شناخت استعداد واقعی‌تان و رسیدن به آنچه که توانایی آن‌را دارید، کمک نماید، اقدام مؤثر در لحظات بحرانی است. تنها وسیله شما برای رسیدن به اهدافتان، واکنش مؤثر در برابر بحران‌های غیرقابل اجتناب زندگی روزمره است.

کلید داشتن عملکردی بهینه در لحظات بحرانی زندگی‌تان، در دستان خود شماست، بدین معنا که به جای مشکلات، مصمانه بر راه‌حلها تمرکز کنید. هرچه بیشتر به راه‌حلهای احتمالی بیندیشید، راه‌حلهای بیشتری به ذهن‌تان خطور می‌کند. اگر بیش از مشکلات به راه‌حلها فکر کنید، مثبت‌تر، متمرکزتر و خلاق‌تر خواهید شد. هرچه بیشتر در رابطه با اقدامات خاصی که می‌توانید به عمل آورید اندیشه کنید، بیشتر تحت کنترل خواهید بود.

مروری بر کتاب

چالش‌ها، مشکلات و بحران‌های ناگهانی، همان‌گونه که از ظاهرشان پیداست، اجتناب ناپذیرند.

ناخواسته، غیر منتظره و اغلب جدی هستند. عکس‌العمل شما تنها بخش قابل کنترل این معادله‌ی دوسویه است. باید در برابر بالا و پایین‌های زندگی عکس‌العمل خود را تعیین کنید. این توانایی تعیین کننده‌ی میزان بقا موفقیت، سلامتی، خوشبختی و راه شماست. کلید عالی عمل کردم در طول لحظات بحرانی زندگی این است که با تمام وجود روی یافتن راه‌ حل تمرکز کنید تا خود مشکلات. برایان تریسی در کتاب مدیریت بحران با بررسی بیست و یک روش در بیست و یک فصل به کمک شما خواهد آمد تا در لحظات بحرانی و حساس زندگی تان، بهترین اقدامات ممکن را انجام دهید.

درباره برایان تریسی

تریسی رئیس شرکت بین المللی برایان تریسی است، شرکتی که به آموزش و توسعه افراد و سازمان ها اختصاص دارد.

هدف برایان کمک به شما در دستیابی به اهداف شخصی وتجاری خود، سریعتر و آسانتر از حد تصورتان است.

برایان تریسی به بیش از 1000 شرکت مشاوره داده است و برای بیش از 5 میلیون نفر در کشورهای ایالت متحده، کانادا، و 55 کشور دیگر در سرتاسر دنیا سخنرانی و سمینار برگزار کرده است. به عنوان یک سخنران و رهبر سمینار، او سالیانه برای بیش از 250 هزار نفر سخنرانی می کند. او در مدت سی سال در زمینه های اقتصاد، تاریخ، تجارت، فلسفه، و روانشناسی مطالعه و تحقیق کرده است. او  نویسنده بیش از ۴۵ کتاب پرفروش است که به زبان های زیادی ترجمه شده اند. او بیش از 300 برنامه آموزشی صوتی و تصویری را نوشته و تولید کرده است، شامل “سرتاسر جهان” و “روانشناسی موفقیت، فروش بهتر” که به بیش از 20 زبان ترجمه شده است. برایان تریسی که یکی از برجسته ترین متخصصان در زمینه موفقیت شخصی و شغلی است، تکنیکها و اقدامات ضربتی قدرتمندی را ارائه می دهد که به شما کمک می کنند همچنان بر آنچه که بیشترین اهمیت را دارد ، متمرکز بمانید و حتی در شرایطی که اکثر مردم در آن از پای می افتند بدرخشید.

نویسنده
برایان تریسی
ترجم
فاطمه محمدی
قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
169
ناشر
بیان/اشکذر
نوع کاغذ / نوع صحافی
تحریر سفید / چسب گرم
موضوع و دسته بندی
🔵 روانشناسی
🟠 توسعه فردی
مناسب برای
تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!