کتاب چهار میثاق |دون ميگوئل روئيز | ترجمه دکتر فرزام حبیبی اصفهانی

انتشارات آتیسا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: رقعی /شومیز
  • تعداد صفحات: 99
  • ناشرته: آتیسا
  • شابک 13 رقمی | ISBN-13: 978-622-6677-44-8
  • نوع کاغذ / نوع صحافی: بالک / چسب گرم
  • مناسب برای: بزرگسالان
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
پیشنهادات شگفت انگیز 💣
ناموجود
88,000
53%
42,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

معرفی کتاب" چهار میثاق " دون میگوئل روئیز  ترجمه دکتر فرزام حبیبی اصفهانی , این کتاب آموزه‌های توتلک‌ها را سال‌ها پس از حضورشان روی زمین بازگویی می‌کند.  تاریخ‌شناسان تولتک‌ها را دسته‌ای از انسان‌ها می‌دانند که میلیون‌ها سال  پیش در مکزیک زندگی می‌کرده‌اند. دون میگوئل روئیز،  تولتک‌ها در واقع دسته‌ای از هنرمندان و  دانشمندان بوده‌اند که برای کشف و حفظ معرفت معنوی و آیین‌های باستانی  کنارهم جمع شدند و نسبت خاصی با یکدیگر نداشتند.تولتک‌ها به دو دسته‌ی شاگرد و  استاد تقسیم می‌شدند و بومیان دیگر محل زیستن آن‌ها را «جایی که انسان به  خدا تبدیل می‌شود» می‌نامیدند. با حمله اروپاییان به آمریکای شمالی و  مرکزی، استادان تولتک مجبور شدند برای حفظ خرد باستانی خود از آموزش و  انتشار دانش بپرهیزند.کمتر از 50سال پیش یکی از  نوادگان تولتک‌ها، دون میگوئل روئیز، این نیاز را احساس کرد تا برای به  آرامش رسیدن بشر، آموزه‌های نیاکانش را در اختیار مردم بگذارد. نتیجه‌ی این  تصمیم او نوشتن کتاب پرفروش چهار میثاق بود که بیشتر از ده سال در فهرست  پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های جهان قرار گرفت.

محصولات مرتبط

دون میگوئل روئیز  یکی از نوادگان تولتک‌هاست که اصل و نسبش شمن‌زاده، شغلش جراح و عشقش  نویسندگی و آموزگاری است. او اکنون 66 سال دارد و بیش از 30 سال است که به  عنوان استاد معنوی، با کتاب‌ها و آموزه‌هایش زندگی انسان‌های زیادی را  تغییر داده است. روئیز به دلیل نگاه عمیقش به حقیقت وجودی انسان، کلام تاثیرگذاری دارد. کلامی که خواننده را مسحور خود می‌کند.

 

دون میگوئل روئیزِ جراح  بعد از تکمیل تحصیلاتش چند سالی به عنوان جراح فعالیت می‌کرد اما تصادفی  مخرب و مرگ‌بار باعث شد که روئیز از جراحی دست بکشد و چند سالی را کنار  مادرش بماند تا یادگیری آموزه‌های سنتی و معنوی‌ تولتک‌ها را کامل کند. او  سپس شاگرد یکی از شمن‌های بزرگ صحرای مکزیک شد و در این دوران بود که  پدربزرگش از طریق رویا به او نکاتی را می‌آموخت. با این‌که از آموزه‌های  قوم تولتک‌ اثر مکتوبی باقی نمانده است، اما دون میگوئل روئیز سعی کرده است  در کتاب‌هایش با ترکیب آموزه‌های پزشکی‌ و معنوی‌ روشی کارآمد برای رسیدن  به رهایی به سبک تولتک‌ها ارائه دهد.

 

دون میگوئل روئیز تا سال 2018، ده  کتاب درباره حقیقت و خرد انسان نوشته است. کتاب‌هایی که تصورات انسان به  جهان درون و بیرونش را تغییر می‌دهند. مشهورترین کتاب‌های او چهار میثاق، «  استادی در عشق» و « میثاق پنجم» هستند که کتاب میثاق پنجم در ادامه‌ی کتاب  چهار میثاق نوشته شده است.

 

میثاق ها را بیشتر بشناسیم

 دون میگوئل روئیز در کتاب چهار  میثاق می‌گوید: «هر کاری که ما در این دنیا انجام می‌دهیم، در واقع بر اساس  قرارداد  یا عهدی است که با یکدیگر، خدا، زندگی و خودمان بسته‌ایم.» او در  این کتاب به خواننده نشان می‌دهد که با ایجاد کمی تغییر، می‌توانیم در  زندگی تجربه‌های جدیدی داشته باشیم، تجربه‌هایی که زندگی ما را پر از  رهایی، شادی و عشق حقیقی کنند.  

 

چهار میثاق ارزنده‌ای که دون میگوئل روئیز در صد و بیست صفحه‌ی کتابش می‌گوید، عبارتند از: «باورهای محدود کننده‌تان را دور بریزید» زیرا  این ذهن و افکار شما هستند که محدودتان کرده‌اند. «بر روی انتخاب کلام خود  حساس باشید.» کلام شما بسیار قدرتمند است، تا حدی که قادر است چیزی را  تنها یک‌بار به زبان آورده‌اید، را جذب کند. پس همواره کلامتان را مثبت نگه  دارید.

 

«هیچ چیز را به خود نگیرید، و درباره موضوعات پیش داوری نکنید.» روئیز  معتقد است که افکار ما به اندازه حرف‌هایمان تاثیر‌گذار هستند، بنابراین  نباید انرژی ذهنی‌مان را صرف مسائل و پیش داوری‌های بیهوده بکنیم. در آخر  اینکه «همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید»، مهم نیست برای چه هدفی تلاش می‌کنید؛ همیشه بیشترین تلاشتان را به کار بگیرید. نه ذره‌ای کمتر و نه ذره‌ای بیشتر.  


قطع / نوع جلد
رقعی /شومیز
تعداد صفحات
99
ناشرته
آتیسا
شابک 13 رقمی | ISBN-13
978-622-6677-44-8
نوع کاغذ / نوع صحافی
بالک / چسب گرم
مناسب برای
بزرگسالان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!