کتاب بر باد رفته (متن کامل،دو جلدی)

نویسنده:مارگارت میچل مترجم:الهام رحمانی انتشارات آتیسا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: رقعی / جلد سخت (گالینگور)
  • تعداد صفحات | Print length: 1000
  • ناشر | Publisher, Brand: آتیسا
  • شابک 13 رقمی | ISBN-13: 978-600-8951-26-1
  • تعداد جلد: 2 جلدی
  • موضوع | subject: رمان / ادبیات داستانی
  • نوع کاغذ / نوع صحافی: بالک/دوخت
  • مناسب برای: تمامی سنین
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
پیشنهادات شگفت انگیز ، تحویل 4 تا 6 روز کاری
ناموجود
568,000
39%
350,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

معرفی "رمان بر باد رفته" نوشته "مارگارت میچل" , "بر بادرفته" مشهورترین اثر مارگارت میچل، نویسنده آمریکایی است که در سال 1936 منتشر و از همان ابتدا با استقبال بی نظیر مخاطبین مواجه شد؛ به گونه ای که در مدت زمان کوتاهی به 16 زبان ترجمه و همان سال، پرفروش ترین کتاب جهان شد. منتقدین نیز "برباد رفته" را با آثار بزرگ و مشهوری چون "جنگ و صلح" تولستوی مقایسه کرده اند! مارگارت میچل در واکنش به این مقایسه خود را عاجزتز از آن دانست که بتواند حتی یک خط مانند تولستوی بنویسد! این کتاب همچنین در سال ۱۹۳۷ توانست جایزه‌ی ادبی نوبل و پولیتزر را دریافت کند. داستان این کتاب، روایت زیبایی از تلفیق حماسه، عشق، سیاست و جنگ است. اکنون می توانید این کتاب فوق العاده و زیبا را با ترجمهٔ خانم الهام رحمانی که به جرأت یکی از کاملترین و بهترین ترجمه های این کتاب در بازار هست را از دیجی کتاب با تخفیف باورنکردنی خرید نمایید. معرفی کامل کتاب به همراه نقد،برسی و خلاصه کتاب در کافه دیجی کتاب

معرفی کتاب بر باد رفته

بر باد رفته، اثر بی‌نظیر مارگارت میچل نویسنده زن امریکایی است. بر باد رفته داستان عشق آتشین و پر ماجرای اسکارلت اوهارا و اشلی است.

مارگارت میچل برای نوشتن کتاب بر باد رفته، برنده جایزه ادبی پولیتزر شد. فیلم بر باد رفته که از روی همین کتاب ساخته شده است به شدت درخشید و جوایز بسیاری از آن خود کرد. کتاب را با ترجمه‌ی الهام رحمانی می‌خوانید.

درباره‌ی کتاب بر باد رفته

رمان زیبای بر باد رفته،  با اظهار عشق اسکارلت اوهارا به اشلی ویلکز آغاز می‌شود. اشلی می‌خواهد با  ملانی همیلتون، دخترخاله‌‌اش ازدواج کند. اسکارلت با شنیدن این خبر تصمیم  می‌گیرد که عشقش را به اشلی ابراز کند. زیرا فکر می‌کند اشلی به این دلیل  می‌خواهد با ملانی ازدواج کند که از ازدواج با او ناامید شده است. اشلی عشق  اسکارلت را رد می‌کند. در این میان رت باتلر که جوانی ماجراجو و  خوش‌قیافه‌ است به دلیل جسارتی که اسکارلت از خودش نشان داده است از او  خوشش میاید. اسکارلت با چارلز که برادر ملانی است ازدواج می‌کند اما او را  در یک اردوی جنگی از دست می‌دهد. اسکارلت به آتلانتا می‌رود تا نزد ملانی  باشد و آنجا دوباره با رت باتلر که حالا حسابی ثروتمند شده است روبه‌رو  می‌شود...

کتاب بر باد رفته یکی از زیباترین عاشقانه‌های دنیا است. این اثر می‌تواند توجه تمام علاقه‌مندان به ادبیات کلاسیک دنیا را به خود جلب کند.

درباره‌ی مارگارت میچل

مارگارت مانرلین میچل مارش در ۸ نوامبر ۱۹۰۰ متولد شد. دوران کودکی او در جنگ داخلی آمریکا گذشت. با  فوت مادرش، تحصیلاتش را در رشته پزشکی نیمه‌کاره رها کرد و به  روزنامه‌نگاری پرداخت. اما به علت شکستگی قوزک‌ پا خانه‌نشین شد و در سال ۱۹۲۶ شروع به نوشتن بر باد رفته کرد. این کتاب در سال ۱۹۳۶ چاپ شد و به سرعت به ۱۶ زبان ترجمه شد. مارگارت میچل جایزه‌ی کتاب ملی و جایزه‌ی پولیتزر را برای نوشتن این کتاب به دست آورد. مارگارت میچل  در ۲۲ سالگی ازدواج کرد اما با پی بردن به کارهای غیر‌قانونی شوهرش از او  جدا شد و بعدها با شخص دیگری که دوست شوهر اولش بود ازدواج کرد. در نهایت  در ۱۶ اوت ۱۹۴۹ به علت تصادفی که برایش رخ داد از دنیا رفت. .

جملاتی از کتاب بر باد رفته

وقتی  دوقلوها رفتند، اسکارلت در ایوان تارا ایستاد تا آخرین صدای تاختن سم  اسب‌ها محو شد و همچون خوابگرد به طرف صندلی‌اش برگشت. از ناراحتی خشکش زد و  از بس که ناخواسته خندیده بود تا مبادا دوقلوها از رازش باخبر شوند، عضلات  دهانش درد می‌کرد. او یکی از پاهایش را زیرش جمع کرد و با بی‌حوصلگی روی  صندلی نشست. دلش مالامال از غم و اندوه بود، طوری که احساس می‌کرد گنجایش  این همه غم را ندارد. قلبش تند تند می‌زد، دست‌هایش سرد و در حس بدبختی غرق  شده بود. پریشانی و سردرگمی در چهره‌اش موج می‌زد، سردرگمی کودک  نازپرورده‌ای که همیشه آن‌چه که می‌خواست بر وفق مرادش بود و حالا برای  اولین بار با اوضاع نامطبوعی در زندگی‌اش مواجه می‌شد.

اشلی می‌خواست با ملانی همیلتون ازدواج کند!

آه،  مگر می‌توانست واقعیت داشته باشد! دوقلوها اشتباه می‌کردند و آن هم یکی  دیگر از شوخی‌های بی‌مزه‌‌شان بود. اشلی نمی‌تواند، نمی‌تواند عاشق ملانی  باشد و هیچ‌كسی نمی‌تواند عاشق دختر لاغرمردنی خجالتی مثل ملانی شود.  اسکارلت با تحقیر، قیافه کودکانه‌‌ی لاغر و صورت جدی قلبی شکل ملانی را به  یاد آورد که خیلی معمولی و تقریباً زشت به نظر می‌آمد و ماه‌ها می‌شد که  اشلی او را ندیده بود. از مهمانی سال گذشته در مزرعه دوازده بلوط، اشلی بیش  از دوبار به آتلانتا نرفت. نه! اشلی نمی‌توانست عاشق ملانی باشد چون  می‌دانست که اشتباه فکر نمی‌کند! چون اشلی عاشق او بود! اشلی فقط عاشق  اسکارلت بود و او این موضوع را خوب می‌دانست!

محصولات مرتبط

قطع / نوع جلد
رقعی / جلد سخت (گالینگور)
تعداد صفحات | Print length
1000
ناشر | Publisher, Brand
آتیسا
شابک 13 رقمی | ISBN-13
978-600-8951-26-1
تعداد جلد
2 جلدی
موضوع | subject
رمان / ادبیات داستانی
نوع کاغذ / نوع صحافی
بالک/دوخت
مناسب برای
تمامی سنین
ناشناس

ترجمه خیلی خوبی داشت .کاغذشم بالک هست .خیلی هم سبکه خوندن رو برای آدم راحت می کنه
ممنون به دیجی کلا

610 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

دوستان ترجمه کتاب خیلی خوب .پیشنهاد می کنم این کتاب رو فقط با این ترجمه بخونید .
ممنون از سایتتون بابت تخفیف های خوب و خدمات عالی

605 روز پیش ارسال پاسخ
حمید عقیلی

ترجمه و کیفیت کتاب فوق العاده بود . به موقع هم به دستم رسید. ممنون

530 روز پیش ارسال پاسخ
مریم رستمی

ترجمه خانم الهامکی به جرات بهترین ترجمه این کتاب هستم و من واقعا عاشقش شدم .

518 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

سلام و تشکر از عوامل سایت دیجی کتاب ، برباد رفته از مهترین رمان جهان هست و به هر کسی پیشنهاد می کنم بخونه ،کتاب بسیار خوبی بود سری اول برای هدیهٔ خریدم چون خیلی خوب بود برای خودمم سفارش دادم . ترجمه روان و خوبی داشت . کاغذشم خوب بود و باعث شده که خیلی سبک باشه و خسته نکنه دست آدمو .

336 روز پیش ارسال پاسخ
حمیدرضا نظزی

قیمت خوب
ترجمه خوب
بسته بندی خوب
در کل راضی بودم .

173 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!