عرقیات و دمنوش های گیاهی

مؤلف: علی غلامی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: وزیری / جلد سخت
  • تعداد صفحات: 336
  • ناشر: آراسته
  • مناسب برای: تمامی سنین / بزرگسالان
  • نوع کاغذ / نوع صحافی: تحریر سفید / دوخت
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب

ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

معرفی کتاب عرقیات و دمنوش های گیاهیکتاب عرقیات و دمنوش های گیاهی  ، تابستان دمنوش‌های مخصوص خود را دارد و شما می‌توانید با مصرف این  دمنوش‌ها و عرقیجات بدن‌تان را دربرابر بیماری‌های تابستانی مقاوم سازید.  نویسنده در نوشتار حاضر کوشیده است تا خواننده را با انواع عرقیجات ، خواص  آن‌ها و همچنین دمنوش‌ ها آشنا سازد.قسمتی از کتاب عرقیات و دمنوش های گیاهی عرقیات مانند سرم بلافاصله بعد از مصرف جذب خون می شوند و تاثیر خود را می گذارند. خوردن بیش از  حد این عرقیات مثل زیاده رویی در خوردن هر چیز دیگری مضر است. بیشترین  میزان مجاز مصرف عرقیات در طول روز شبانه روز دو لیوان است. آن هم در موارد  استثنا بنابراین خیال نکنید که هرچه بیشتر بخورید زودتر خوب می شوید و  نتیجه دلخواه را می گیرید. عرق نعنا طبیعت گرم دارد ضد نفخ , ضد اسهال ، بر  طرف کننده دل پیچه , رفع سر درد , رفع استفراغ , اشتها آور ، معالج بواسیر  , تقویت کننده دستگاه گوارش ، برطرف کننده دستگاه گوارش ، و رفع بوی بد  دهان است.ضد تشنج و سرفه…این کتاب را نشر آراسنه منتشر کرده .

محصولات مرتبط

درباره دمنوش های گیاهی

دمنوش ها علاوه ‌بر طعم‌های منحصر  بفردشان، فواید زیادی نیز برای سلامتی دارند. در حقیقت دمنوش های گیاهی  صدها سال است که به‌عنوان داروهای طبیعی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و  دردها استفاده می‌شوند.
 جالب است بدانید که علم مدرن برخی از موارد استفاده ‌ی دمنوش های گیاهی در  گذشته را تأیید می ‌کند و فواید جدیدی هم برای این دمنوش‌ ها یافته  است.برخی از دمنوش هایی که کتاب به توضیح آن پرداخته عبارتند از :

  1. دمنوش بابونه
  2. دمنوش نعنا
  3. دمنوش زنجبیل
  4. دمنوش سارخاگل
  5. دمنوش چای ترش
  6. و …
قطع / نوع جلد
وزیری / جلد سخت
تعداد صفحات
336
ناشر
آراسته
مناسب برای
تمامی سنین / بزرگسالان
نوع کاغذ / نوع صحافی
تحریر سفید / دوخت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!