کتاب یاد شعرهای شیرین دبستان

پژوهش و گردآوری اکبر قره داغی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: وزیری / جلد سخت
  • تعداد صفحات: 235
  • مناسب برای: تمامی سنین
  • نوع صحافی: دوخت
  • ناشر: بهجت
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
400,000
17%
335,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

کتاب یاد شعرهای دبستان( یک قرن شعرهای دبستان از سال  1290تا سال 1390) این کتاب مجموعه است از شعرهای معروف و جذاب که در صد سال اخیر در کتابهای فارسی پایه تحصیلی دبستان منتشر شده است.

محصولات مرتبط

بخشهایی از کتاب «یاد شعرهای شیرین دبستان» 

در پیشگفتار آمده است : شوق تهیه مجموعه اشعار دبستانی از سال ۱۲۹۸تا زمان حاضر بدین خاطر بود که همان خاطران خوش و شیرین کودکی سالهای دبستان در ذهن و خاطر هر مدرسه رفته ای زنده شود. در مرز هفتاد سالگی به یاد حال و هوای آن دوران افتادم، به یاد آوردن یک شعر از کتابهای درسی دبستان و خاطرات دسته جمعی خواندن شعرها همراه با آموزگار با آن آهنگ پرطنین و کشدار برای هر مدرسه رفته ای از لذت بخش ترین خاطرات کودکی است. به خاطر بیاورید زنگ های تفریح و با هنگام بازگشت به خانه، زمزمه ی آهنگین اشعار حفظ شده با صدای کودکانه چگونه هر شنونده و رهگذری را به وجد می آورد . یادش بخیر این اشعار که حاوی خدا پرستی، مردم دوستی، سعی و تلاش و آداب و احترام به پدر و مادر بود،استخوان بندی و خمیر مایه ی شخصیت اولیه ی دانش آموز را بنیان می نهاد و باورها و ارزش ها را با کلمات و جملات ساده و صمیمی و شیرین پی ریزی می کرد و باورها و ارزشها را چون شربتی گوارا در مذاق جان می ریخت.

 برشی از کتاب

زاغکی قالب پنیری دید به دهان برگرفت و زود پرید بر درختی نشست در راهی که از آن میگذشت روباهی روبه پر فریب حیلت ساز رفت پای درخت و کرد آواز گفت به به چقدر زیبایی چه سری، چه دمی، عجب پایی پر و بالت سیاه رنگ و قشنگ نیست بالاتر از سیاهی رنگ گر خوش آواز بودی و خوش‌خوان نبدی بهتر از تو در مرغان زاغ می‌خواست قارقار کند تا که آوازش آشکار کند طعمه افتاد چون دهان بگشود روبهک جست و طعمه را بربود ...

قطع / نوع جلد
وزیری / جلد سخت
تعداد صفحات
235
مناسب برای
تمامی سنین
نوع صحافی
دوخت
ناشر
بهجت
مهدی پارسا

یاد اون روزها بخیر، یاد معلم های عزیزودوستداشتنی بخیر ،یادمعلم عزیزم که اینک دربین مانیست بخیر، مرحوم عبدالرحمن رحمتی کسیکه رشدوترقی خودم رو مدیون ایشون میدونم .یاد دانش آموزان روستای پرسک از توابع شهرستان الشتر لرستان بخیر

330 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!