کتاب دایناسورها , دانشنامه نوجوانان

ترجمه و تالیف دکتر بابک اعتمادی

از {{model.count}}
انتخاب جلد:
جلد را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع شومیز: رحلی / شومیز
  • تعداد صفحات: 88
  • ناشر: پیام مهر عدالت / آتیسا
  • مناسب برای: کودک و نوجوان
  • نوع کاغذ: کاغذ تحریر / تمام رنگی کاملا مصور
  • نوع صحافی: چسب گرم
  • تعریف اندازه های کتاب (سانتی متر): اندازه قطع رحلی بزرگ ۳۳ × ۲۴... سایز قطع رحلی ۲۸ ×... اندازه قطع وزیری کتاب ۲۳٫۵ × ۱۶٫۵ اندازه قطع رقعی ۲۱× ۱... ابعاد قطع جیبی بزرگ ۱۶٫۵ &... سایز قطع جیبی کوچک ۱۵ ... ابعاد قطع خشتی بزرگ ۲۲ × ۲۲ اندازه قطع پالتویی بزرگ ۲۲ × ۱۱٫۵ ابعاق قطع پالتویی کوچک ۱۹ × ۱۰
انتخاب جلد:
جلد را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
ناموجود
138,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

معرفی کتاب دانشنامه مصور دایناسورها ؛ مجموعه ای که در دست دارید حاصل سال ها تلاش و تحقیق شبانه روزی دکتر بابک اعتمادی و جمع کثیری از محققان در رشته های مختلف علوم است. در حال حاضر این مجموعه ترجمه و بازپرداخت شش مجلد از سری فرهنگ نامه های انتشارات DK با موضوعات متفاوت می باشد که دکتر بابک اعتمادی ترجمه اثر فوق را به سبب ساختار موضوعی گیرا و به روز بودنش از میان اثرهای مشابه متقضی دانسته و به بازپرداخت آن در سوی همسنگ کردنش با نیاز جوانان ایرانی و نیازهای فعلی جامعه علمی ایران همت گمارده است.

محصولات مرتبط

گروهی از خزندگان مهره‌دار بودند که حدود ۲۳۳ میلیون سال پیش در دورهٔ تریاس پسین به وجود آمدند و در جریان رویداد انقراض تریاس ژوراسیک به صورت جانوران برتر در خشکی درآمدند و سلطه آن‌ ها بر خشکی تا پایان دوره کرتاسه ادامه یافت. با وقوع رویداد انقراض کرتاسه پالئوژن بیشتر آن‌ ها به غیر از یک تبار که امروزه پرندگان خوانده می‌شوند منقرض شدند.بررسی بازمانده‌های کهن‌بال (آرکئوپتریکس) در ۱۸۶۱ نشان دهندهٔ رابطه‌ای بین دایناسورها و پرندگان است. دانشمندان امروزه در اسکلت پرندگان، استخوانی را پیدا کرده‌اند که فقط در دایناسورها وجود داشته‌ است. دایناسورها (به انگلیسی: Dinosaur) گروهی از خزندگان مهره‌دار بودند که حدود ۲۳۳ میلیون سال پیش در دورهٔ تریاس پسین به وجود آمدند و در جریان رویداد انقراض تریاس ژوراسیک به صورت جانوران برتر در خشکی درآمدند و سلطه آن‌ ها بر خشکی تا پایان دوره کرتاسه ادامه یافت. با وقوع رویداد انقراض کرتاسه پالئوژن بیشتر آن‌ ها به غیر از یک تبار که امروزه پرندگان خوانده می‌شوند منقرض شدند.بررسی بازمانده‌های کهن‌بال (آرکئوپتریکس) در ۱۸۶۱ نشان دهندهٔ رابطه‌ای بین دایناسورها و پرندگان است. دانشمندان امروزه در اسکلت پرندگان، استخوانی را پیدا کرده‌اند که فقط در دایناسورها وجود داشته‌ است. در این مجلد دست بندی بر اساس دوره های زمین شناسی است که دایناسور ها در ان می زیسته اند. این کتاب را به همراه تخفیف ویژه ی آن خریداری کنید.

قطع / نوع شومیز
رحلی / شومیز
تعداد صفحات
88
ناشر
پیام مهر عدالت / آتیسا
مناسب برای
کودک و نوجوان
نوع کاغذ
کاغذ تحریر / تمام رنگی کاملا مصور
نوع صحافی
چسب گرم
تعریف اندازه های کتاب (سانتی متر)
اندازه قطع رحلی بزرگ ۳۳ × ۲۴ (B4 )
سایز قطع رحلی ۲۸ × ۲۱ ( A4 )
اندازه قطع وزیری کتاب ۲۳٫۵ × ۱۶٫۵
اندازه قطع رقعی ۲۱× ۱۴٫۸ (A5)
ابعاد قطع جیبی بزرگ ۱۶٫۵ × ۱۲ (B6 )
سایز قطع جیبی کوچک ۱۵ × ۱۱
ابعاد قطع خشتی بزرگ ۲۲ × ۲۲
اندازه قطع پالتویی بزرگ ۲۲ × ۱۱٫۵
ابعاق قطع پالتویی کوچک ۱۹ × ۱۰

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!