کتاب قانون توانگری ترجمه گیتی خوشدل

نویسنده: کاترین پاندر ترجمه:گیتی خوشدل انتشارات پیکان

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطع / نوع جلد: رقعی / شومیز
  • تعداد صفحات: 345
  • ناشر: پیکان
  • شابک 13 رقمی | ISBN-13: 978-9643280840
  • مناسب برای: تمام سنین ، بزرگسالان
  • وزن | Item Weight: 380
  • کیفیت محصول | Grade level: +A
  • نوع کاغذ / نوع صحافی: تحریر سفید / چسب گرم
  • موضوع: روانشناسی خودپروری معنویت
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: دیجی کتاب
آماده ارسال
9643280840
ناموجود
180,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
فقط {{model.stock}} عدد مانده است.

معرفی کتاب « قانون توانگری » اثر کاترین پاندر ترجمه گیتی خوشدل ؛  این کتاب نتیجه چندین رکود اقتصادی اخیر و سال ها زندگی سخت است . هیچ کس رکود را دوست ندارد و هیچ کس دوست ندارد به سختی زندگی کند و در واقع هیچ کس نباید آن ها را دوست داشته باشد . نویسنده کتاب "کاترین پاندر " می گوید : پانزده سال سعی کردم کتابی مثل این پیدا کنم ، در طی سال های جستجو در قفسه های کتاب ، دریافتم که کتاب های بسیاری وجود دارد که ایده های مختلفی را ارائه می دهد ، اما در هیچکدام از آنها مجموعه ای از قوانین ساده و کوتاه برای اطمینان از موفقیت پیدا نکردم.این کتاب توسط خانم گیتی خوشدل ترجمه و توسط انتشارات پیکان روانه بازار گردیده است.

کتاب قانون توانگری پاندر در میان ۵۰ موفقیت کلاسیک گنجانده شده است که یک کتاب نوشته شده توسط محقق توسعه شخصی، تام باتلر بودن است. در کتاب چشم دل بگشا به طور جداگانه ۵۰ رفاه کلاسیک برجسته شده است.

پاندر در کتاب چشم دل بگشا می گوید: چندین سال پیش یک منشی بیوه با مشکلات فراوان بودم که یک بچه هم روی دستش مانده بود و باید از راه سخت کار کردن خرج خودش و بچه اش را در می آورد. از آنجا بود که به فکر افتادم که شیوه توانگر شدن را بیاموزم و از آن پس توانستم به سوی توانگری قدمی بردارم. وی آنچنان در ایجاد انگیزه در دیگران برای پولدار شدن و به دست آوردن رفاه در زندگی مشهور شده است که موضوع سخنرانی هایش به ” باریدن طلا” نام گرفته است.

سازمان های کلیسایی خانم کاترین پاندر در همه جای آمریکا و در دیگر نقاط جهان امروزه با کشیش هایی که کشیشان اندیشه نو محسوب می شوند، اداره می شوند.


این کتاب حاصل سالهای کسادی اخیر و سالهای بی برکت است هیچ کس کسادی و زندگی بی برکت را دوست ندارد البته نباید هم دوستشان داشت ۱۵ سال بود که جویای چنین کتابی بودن در طول آن سال‌ها قفسه کتابخانه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها جستجویش می کردم دیدم کتاب های بسیار درباره موفقیت یافت می شود اما هیچ کدام از قوانین ساده و منسجمی که کامیابی را تضمین کنند سخن نمی‌گفت با سایت کلید ثروت همراه باشید وقتی بیوه شدم و پسر بچه ای روی دستم ماند که می بایست او را می پروراندم و وسایل تحصیلش را فراهم می کردم و آینده اش را سر و سامان میدادم شروع کردم به جستجوی کتابی نظیر این کتاب چون آموزش دیده بودم که بتوانم کار پیدا کنم نه منبع درآمدی داشتم حاضر بودم جانم را بدهم تا راه و رسم مقتدرانه اندیشیدن را بیاموزم تا مدتی دچار افسردگی و بیماری و تنهایی و تنگدستی و احساس شکست کامل بودم گویی تمام جهان بر ضد من جبهه گرفته بود به هر چه دست میزدم خراب از کار در می آمد اما آب آنان دروغ نبود می‌بایست خرج پسرم را در می آوردم و استطاعت شکست خوردن نداشتم پس به خاطر او هم که شده و همچنین به خاطر خودم می بایست موفق می شدم عاقبت در خراب ترین حال جسمی و روحی و مالی ام درباره قدرت اندیشه و کاربرد آن برای موفقیت یا شکست آموختم دریافتم که شکست اساساً ثمره اندیشیدن به شکست است پی بردم که استفاده درست از ذهنم می تواند کلیدی برای زندگی سرشار از سلامت سعادت و ثروت و موفقیت باشد به محض پی بردن به این راز شگفت کامیابی جزرومد دگرگون شد
تولد اندیشه توانگر
در سال‌های اخیر چه بسیار درباره اندیشه مثبت شنیده اید به علت این سال‌های کسادی و بی برکت عبارات مقتدرانه اندیشیدن یا اندیشه مقتدر زاییده شده است منظور از اندیشه توانگر اندیشه ای است که فزونی و نشو و نما و کامیابی و دولت و شوکت و ثمرات نیکو به بار آورد میزان آرامش و تندرستی و برکت زندگیتان میزان توانگری شما را نشان می دهد اگرچه اندیشه توانگر از دیدگاه افراد مختلف متفاوت است با این حال این قدرت را به شما می دهد که به آرزوهای خود خواه سلامت خواه ثروت خواه رفاه مالی افزون‌تر و خواه زندگی شخصی شادمانه تر و خواه سفر و خواه تحصیلات و خواه زندگی معنوی ژرف تر جامه عمل بپوشانید این کتاب به سادگی نشان می دهند که چگونه اندیشه توانگر به افرادی بی شمار از همه سطوح زندگی کمک کرده است وانگهی نشان می دهند که اندیشه توانگر چگونه می تواند شما را نیز یاری کند همچنان که با این کتاب پیش می روید خود به خود قدرت اندیشه توانگر شما نیز افزایش می یابد آنگاه تقریباً به آسانی ثمرات شکوهمند آن را درو میکنید سالها پیش بازرگانی که حتی شاید از قدرت اندیشه توانگر بی خبر بود همواره اندیشه مقتدرانه را به کار می‌برد هرگاه مردم از او از اوضاع بازار می‌پرسیدند بی درنگ پاسخ می‌داد وضع بازار بی نظیر است زیرا از آسمان طلا می بارد به راستی نیز در مورد او چنین بود با هرکس روبرو میشد معامله صورت می‌گرفت چندی نگذشت که هرجا نامش برده می‌شد همه می گفتند او به هرچه دستبند طلا می شود در نخستین سالی که به جرگه روحانیون و خادمان کلیسا پیوستم یکی از شدیدترین کسادی های بازار پس از جنگ جهانی دوم به سراغ این کشور آمده بود اعضای جماعت من شروع کردند به تقاضای سخنرانی های درباره راه های بقا در این دوران دشوار.


مروری بر فصل های کتاب

مقدمه از آسمان برایتان طلا می بارد
فصل اول حقیقت تکان دهنده درباره توانگری
فصل دوم قانون اصلی توانگری
فصل سوم قانون خلع
فصل چهارم کانون خلاقیت
فصل پنجم قانون تخیل
فصل ششم قانون فرمان
فصل هفتم قانون افزایش
فصل هشتم گرایش توانگران نسبت به پول
فصل نهم کار راه قدرتمند برای توانگری
فصل دهم استقلال مالی
فصل یازدهم قانون محبت و خیرخواهی
فصل دوازدهم قانون دعا
فصل سیزدهم قانون اعتماد به نفس
فصل چهاردهم قدرت های خارق العاده ای که در شما هست
فصل پانزدهم قدرت های ویژه ای که برای توانگری دارید
فصل شانزدهم قانون پشتکار و مداومت
فصل هفدهم با قرض ها چه باید کرد
فصل هجدهم تندرستی و اندیشه توانگران
در آخر وقتی طلا از آسمان بر زمین نشست

محصولات مرتبط

قطع / نوع جلد
رقعی / شومیز
تعداد صفحات
345
ناشر
پیکان
شابک 13 رقمی | ISBN-13
978-9643280840
مناسب برای
تمام سنین ، بزرگسالان
وزن | Item Weight
380
کیفیت محصول | Grade level
+A
نوع کاغذ / نوع صحافی
تحریر سفید / چسب گرم
موضوع
روانشناسی
خودپروری
معنویت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!