بایگانی نوشته‌ها


معرفی کتاب تاج دوقلوها اثر کاترین دویل و کاترین وبر

معرفی کتاب تاج دوقلوها اثر کاترین دویل و کاترین وبر

«تاج دوقلوها»  به انگلیسی Twin Crowns شاهکاری است از نویسندگان پرفروش بریتانیایی «کاترین دویل و کاترین وبر» (Catherine Doyle & Katherine Webber )  که یک درام فانتزی پرمخاطره درباره شاهزاده خانم های دوقلویی است که در بدو تولد از هم جدا شده اند - یکی به عنوان ولیعهد بزرگ شده و دیگری در کودکی به قصد ربودن خواهرش و سرقت تاج و انتقام قتل والدین تربیت شده است. این کتاب در ایران توسط نشر کتاب مجازی با کیفیت بسیار خوب منتشر و روانه بازار شده است و جزو پرفروشترین رمان های منتشر شده در پاییز و زمستان سال 1402 است.

معرفی کتاب سه شنبه گذشت اثر نیکی فرنچ

معرفی کتاب سه شنبه گذشت اثر نیکی فرنچ

کتاب سه شنبه گذشت یک رمان تریلر بسیار هوشمندانه و چندلایه از «نیکی فرنچ» است که توسط انتشارات نشر کتاب مجازی منتشر و روانه بازار شده است . این کتاب دومین کتاب از مجموعه هشت جلدی نیکی فرنچ است . «سه شنبه گذشت» تنها یک تریلر پلیسی نیست، بلکه به موضوعات عمیق‌تر به‌مانند سلامت روان، طرد اجتماعی و تأثیر رویدادهای گذشته بر زندگی فعلی افراد می‌پردازد. نیکی فرنچ در این اثر به زیبایی نشان می‌دهد که چگونه گذشته می‌تواند بر حال حاضر سایه افکند و چگونه رازهایی که انسان‌ها در درون خود پنهان می‌کنند، می‌توانند به اشکال غیرمنتظره‌ای ظاهر شوند. سه شنبه گذشت به همراه هفت کتاب دیگر نیکی فرنچ جزو پرفروشترین کتاب های نیویورک تایمز به حساب می آیند و کتاب دوشنبه آبی اولین کتاب از این مجموعه، تاکنون هشت میلیون نسخه به فروش رفته است.

معرفی، نقد و بررسی کتاب دختری که در اعماق دریا افتاد

معرفی، نقد و بررسی کتاب دختری که در اعماق دریا افتاد

 کتاب "دختری که در اعماق دریا افتاد" اولین بار در کشور ژاپن انتشار یافت و به سرعت در کل جهان طرفداران بی شماری پیدا کرد و بلافاصله در سال 2022 میلادی به عنوان بهترین کتاب داستانی سال از طرف کتابخانه عمومی نیویورک انتخاب شد . فداکاری، عشق و سرنوشت درون‌مایه‌های اصلی این رمان فوق العاده زیبای ژاپنی است. سال‌هاست که طوفان‌هایی مرگ‌بار زادگاه مینا را نابود می‌کنند. سیلاب‌ها کل روستا را زیر آب می‌برند و مردم هرساله جان و مال و عزیزانشان را از دست می‌دهند و جنگ‌های خونین نیز بر سر منابع اندکی که باقی‌مانده بر پا می‌شود. مردم روستا باور دارند خدای دریا که زمانی حافظ جانشان بود اکنون با مرگ و بدبختی مجازاتشان کرده ‌است. برای فرونشاندن خشم خدای دریا، هرساله دختر زیبایی به دریا انداخته می‌شود تا عروس خدای دریا شود؛ به امید این‌که روزی یکی از این دخترها «عروس حقیقی» خدای دریا باشد و به تمام این مشقت‌ها و سختی‌ها پایان بخشد. اگر به داستان های ژاپنی هستید به هیچ وجه این رمان زیبا را از دست ندهید.

محصولات نوستالژی دهه شصت و هفتاد

محصولات نوستالژی دهه شصت و هفتاد

عمرمان خیلی زودتر ازاونیکی فکرش رو میکردیم گذشت، مثل یه چشم به هم زدن. انگار همین دیروز بود که روی نیمکت های ناراحت و هزار بار رنگ شده و بی کیفیت کلاس نشسته بودیم و معلم اول ابتدایی که معمولا زمان ما خانوم های مسن و تقریبا بی اعصابی بودند، داشتند الفبای فارسی را بهمون آموزش می دادن . از اون روزها تا به حال نزدیک به چهار دهه گذشته  و خاطره بازی با آن دوره برامون خیلی دلچسبه هر چند شاید برای بعضی از بچه‌های اون دوره هم با خاطرات خوب و خوشی همراه نباشه هرچی باشه نسل ما هفت سال درگیر جنگ تحمیلی بود و  بسیاری از ما امکانات مناسبی نداشتیم و باید با کمترین داشته‌ها، زندگی رو میگزروندیم. اما تنها چیزی که از اون روزها مونده، همین خاطرات و یادش به خیرهایی است که با آهی عمیق از دل همراه می‌شود. دیدن دفترو کتابهای اونموقع میتونه تمامه خاطرات بچگی و دوره مدرسه رو به یادمون بیاره و تو این برهه که بازهم خیلی حالمون خوب نیست،حالمون رو خوب کنه. من و همکارام تو دیجی کتاب سعی کردیم بیشتر اون محصولات رو که میتونه یاد اون دوران رو زنده کنه رو اینجا براتون آوردیم تا ازشون لذت ببرید.

معرفی و آشنایی با کتاب دیزی دارکر نوشته  آلیس فینی

معرفی و آشنایی با کتاب دیزی دارکر نوشته آلیس فینی

کتاب دیزی دارکر نام رمانی است نوشته آلیس فینی  که پیشتر او را با رمان ها  "او" ، "من گاهی دروغ می گویم" و " سنگ کاغذ قیچی " می شناسیم. دیزی دارکر یک رمان فوق العاده و تریلر جذاب است که نظیر آن را در گذشته فقط میتوانستیم در کتاب های آگاتاکریستی ببینیم. دیزی دارکر نیز به مانند کتاب های قبلی آلیس فینی به محض انتشار در بالاترین رتبه فروش نیویورک تایمز و سایت آمازون قرار گرفت و همچنان جزو پرفروشترین کتاب های تریلر در جهان است و در کشور ما نیز به محض انتشار توسط انتشارات کتاب مجازی استقبال بی نظیری از آن شد و در بیشتر سایت های معتبر در بین لیست پرفروش ترین کتاب ها دیده می شود . دیزی دارکر نامزد بهترین کتاب معمایی و هیجان انگیز  جهان در سال 2022 شد . 

معرفی و آشنایی با کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی

معرفی و آشنایی با کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی

 کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی با عنوان فرعی " بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن " از عناوین بسیار جذاب و مفید این روز هاست و همواره جزو کتاب های پرفروش نیویورک تایمز و آمازون محسوب می‌شود، داستان کتاب به زندگینامه سرسخت‌ترین مرد جهان، دیوید گاگینز را به تصویر می‌کشد. مردی که با وجود گذشته‌ای سخت، از طریق سخت‌کوشی خود را به به یک ورزشکار استقامتی ممتاز جهان و چهره نیروی مسلح آمریکا تبدیل کرد. در ادامه مطلب با معرفی این کتاب فوق العاده زیبا و پر محتوا و کاربردی با ما همراه باشید .

نادر شاه که بود ؟ چه کرد ؟ معرفی بهترین کتاب ها در مورد نادر شاه

نادر شاه که بود ؟ چه کرد ؟ معرفی بهترین کتاب ها در مورد نادر شاه

نادرشاه افشار (زادهٔ ۲۸ محرم ۱۱۰۰ هجری قمری/۲۲ نوامبر ۱۶۸۸ میلادی – کشتهٔ ۱۱ جمادی‌الثّانی ۱۱۶۰ هجری قمری/۲۰ ژوئن ۱۷۴۷ میلادی)، پایه‌گذار سلسلهٔ افشار و از پادشاهان ایران پس از اسلام است. سرکوب شورشیان افغان و بیرون راندن عثمانی و روسیه از کشور و تجدید استقلال ایران و نیز فتح دهلی و ترکستان و جنگ‌های پیروزمندانهٔ او سبب شهرت بسیارش شد. او را ناپلئونِ آسیایی یا ناپلئونِ ایرانی و آخرین فاتحِ بزرگِ آسیای میانه می‌دانند و اکنون اغلب ناپِلئون «نادرشاهِ اروپا» نامیده می‌شود. در این یادداشت قصد داریم شما را با شخصیت بزرگ نادر آشنا کرده و بهترین کتاب هایی که تاکنون در مورد نادر نوشته شده است را خدمت شما معرفی نماییم.

آشنایی با عباس معروفی به همراه معرفی آثار

آشنایی با عباس معروفی به همراه معرفی آثار

عبّاس معروفی رمان‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس، شاعر، ناشر و روزنامه‌نگار معاصر ایرانی مشهور و معروف که به آلمان مهاجرت کرده بود . او فعالیت ادبی خود را زیر نظر هوشنگ گلشیری و محمدعلی سپانلو آغاز کرد و در دهه شصت با چاپ رمان سمفونی مردگان در عرصه ادبیات ایران به شهرت رسید , تماما مخصوص , سال بلوا , فریدون سه پسر داشت از آثار معروف وی بودند . در ضمن وی مدیریت انتشارات گردون  را نیز بر عهده داشت .

کافه دیجی کتاب محیطی دنج و آرام برای مطالعه
کافه دیجی کتاب
دسته‌بندی محصولات
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...